וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לבית הלבן: המועמד הדמוקרטי ברני סנדרס רוקד אצל אלן דג'נרס

15.10.2015 / 15:44

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

בכירים בממשל האמריקני מסרו כי הנשיא אובמה החליט על השארת 5,500 חיילים באפגניסטן, בניגוד להבטחתו לסיים את הנוכחות הצבאית האמריקנית במדינה. בכך, אובמה יעביר את ההחלטה בנושא למי שיחליף אותו בבית הלבן ב-2017. הוא צפוי למסור הודעה רשמית בנושא במהלך היום.

נשיא הנציבות האירופית ז'אן-קלוד יונקר אמר כי "מדינות האיחוד האירופי חייבות לעמוד בהתחייבויותיהן" בנוגע לקליטת פליטים ומהגרים. היום יתכנסו ראשי המדינות החברות בבריסל לוועידת חירום בנושא.

אוקראינה, מצרים, יפן, סנגל ואורוגוואי צפויות להיבחר היום למועצת הביטחון של האו"ם. חמש המדינות מתמודדות על חמישה מושבים פנויים של חברות זמניות במועצה, ולכן צפויות לזכות ברוב הנדרש בעצרת הכללית.

והמועמד במרוץ הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית ברני סנדרס הגיע לריאיון בתכנית האירוח של אלן דג'נרס. מלבד הפגנת כישורי הריקוד שלו, נשאל סנדרס איזה טעם של גלידת "בן אנד ג'ריס" ייקרא על שמו, והוא ענה: "Bern, Burnie, Bern".

ומעט ממזג האוויר בעולם: עשרות תושבים פונו מבתיהם באזור שממזרח לאוסטין, טקסס, בשל התפשטות שריפת יער. להערכת הרשויות, כוחות הכיבוי יצליחו להשתלט על האש רק בעוד כמה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully