וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוד מעט תראו אותי בחדשות": בת 14 חשודה שתכננה לדקור יהודים

15.10.2015 / 14:10

מסרונים ששלחה הנערה הפלסטינית, המתגוררת בבאר שבע, למשפחתה רמזו על כוונתה. היא נעצרה בעקבות איכון הנייד שלה בתחנת רכבת בעיר. בעקבות הודאתה, בפרקליטות בוחנים הגשת כתב אישום. המשפחה: "היה ריב והיא ברחה. מדובר בילדה טובה"

עריכה: גדי וינסטוק

שוטרי תחנת באר שבע עצרו הלילה (חמישי) נערה פלסטינית בת 14 בחשד שתכננה לבצע פיגוע בירושלים. הנערה הודתה בחקירתה כי בכוונתה לבצע פיגוע, אולם משפחתה טוענת כי היא ברחה מהבית בשל ריב משפחתי. במסרונים ששלחה הנערה למשפחתה היא ציינה ש"עוד מעט יראו אותה בערוצי הטלוויזיה". בפרקליטות בוחנים הגשת כתב אישום מזורז בעקבות הודאתה.

הנערה עברה לפני 14 שנים, בעודה תינוקת, מהשטחים להתגורר עם משפחתה בבאר שבע. לטענת המשפחה, המסרונים כתובים בעברית משום שהיא אינה יודעת לכתוב בערבית כיוון שגדלה בישראל. הלילה התקבל דיווח במוקד המשטרה לפיו הנערה נעדרת. כעבור זמן קצר היא אותרה בתחנת רכבת-צפון בבאר שבע על ידי איכון הנייד שלה. בחקירתה היא הודתה כאמור שהייתה בדרכה לירושלים והתכוונה להתארגן ולצאת לדקור יהודים, בהם שוטרים וחיילים.

לקריאה נוספת:
מתיחות בגוש דן: שני חשודים נעצרו בגבעתיים בתום מרדף
המחבל שאבו מאזן טען כי "הוצא להורג" תועד בהכרה בבית החולים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסרונים ששלחה הנערה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסיום החקירה היא נעצרה והובאה היום בצהריים לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בבאר שבע. איתור הנערה נעשה על ידי איכון הנייד שלה כאמור , לצד פעולות מודיעיניות. מפקד מרחב נגב, תת-ניצב אמנון אלקלעי, ציין כי משטרת מרחב נגב מחוז דרום ערוכה בכוחות מתוגברים למתן תגובה מיידית לכל אירוע חריג לצד שמירה על שגרת החיים ותחושת הביטחון של התושבים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

המשפחה: "היא לא התכוונה לעשות שום פיגוע"

בעקבות הודאתה של הנערה, בוחנים בפרקליטות אם ניתן להגיש נגדה כתב אישום כבר היום. עם זאת, בני משפחתה של הנערה בת ה-14 טוענים היום כי מדובר ב"ילדה טובה" שכלל לא התכוונה לעשות פיגוע. "היה לנו ריב משפחתי על החברות שלה והיא ברחה מהבית, היא לא התכוונה לעשות פיגוע ושום דבר", אמר האח. אמה של הנערה סבורה שאין סיכוי שזה נכון. "אני רוצה שישחררו את הבת שלי עכשיו", דרשה האם. "זה לא נכון, היא ילדה טובה, אנחנו התקשרנו למשטרה לדווח שהיא נעדרת, היא הייתה עצבנית בגלל מריבה בבית ולא הייתה שום כוונה לפגוע באף אחד. הכול שקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully