וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק יממה אחרי: משפחתו של הנרצח בפיגוע בירושלים עודכנה על מותו

משה שטיינמץ

14.10.2015 / 13:30

אלון אנדרי גובברג, אחד משני הנרצחים בפיגוע בארמון הנציב בירושלים, הוא גבר בן 51 המתגורר בגפו בעיר ומשפחתו שוהה בחו"ל. רק בשעות הצהריים איתרה המשטרה את אמו והודיעה לה על הנורא מכל. הלווייתו תתקיים בשעה 17:00 בבית העלמין גבעת שאול בבירה

צילום: זוהר גואטה, רוני כנפו עריכה: טל רזניק

משפחתו של אחד משני הנרצחים בפיגוע בארמון הנציב בירושלים עודכנה רק היום (רביעי) על מותו - 24 שעות לאחר הפיגוע. אמו של אלון אנדרי גובברג, גבר ערירי בן 51 המתגורר לבדו באחת משכונות העיר, קיבלה בשעות הצהריים את הבשורה הקשה לאחר שהגורמים המוסמכים ניסו לאתרה. גובברג יובא בשעה 17:00 למנוחות בבית העלמין גבעת שאול בבירה.

הגבר נסע אתמול בבוקר בקו 78 ונפצע בפיגוע הדקירה והירי שהתרחש באוטובוס. הוא פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים ושם מת מפצעיו. זהותו התבררה בתוך זמן קצר בזכות מסמכי זיהוי שנשא בכיסו, אולם כשהחלו גורמי הרווחה והמשטרה לנסות ולאתר את בני המשפחה התברר כי ההרוג הוא רווק החי בארץ לבדו, לאחר שעלה לארץ לפני כמה שנים ואין לו קרובי משפחה מדרגה ראשונה המתגוררים בישראל. אמו, שבשגרה אינה מתגוררת בישראל, עודכנה היום בעת שהותה בישראל.

לקריאה נוספת:
"אזרחים נגד הטרור": אושרו הקלות בתנאי הרישיון לנשיאת נשק אישי
צה"ל מגביל ירי אש חיה בגבול הרצועה; החיילים: "מסכן אותנו"
מאות חיילים הגיעו לתגבר את המשטרה ונפרסו ברחבי הארץ

פיגוע בשכונת ארמון הנציב, ירושלים, 13 באוקטובר 2015. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
זירת הפיגוע בארמון הנציב, אתמול/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

במהלך היום פונתה גופתו של ההרוג השני מאותו הפיגוע, חביב חיים, לזיהוי על ידי בני משפחתו במכון לרפואה משפטית באבו כביר. הודעת בית החולים ולפיה אחד ההרוגים הועבר לאבו כביר יצרה בלבול רב ושמועה שזהותו לא ידועה. כמה מתושבי השכונה התבקשו במהלך היום לנסות ולזהות את ההרוג ותמונת גופתו אף הופצה כדי לסייע בזיהוי.

"במהלך כל יום אתמול ניסו למצוא מיהו ואנחנו ניסינו לברר בכל מעונות הקשישים בשכונה אם חסר בן אדם, כי לא הצליחו לזהות אותו. נתבקשנו לבדוק אם מישהו חסר ולא נמצא", סיפר יהודה בן יוסף, יו"ר המינהל הקהילתי בשכונה, בטרם נמסרה ההודעה לאמו של הנרצח. במקביל, המשטרה וגורמים נוספים ניסו לאתר קרובי משפחה רחוקים בארץ מוצאו של הנרצח. גופתו הועברה אתמול לבית הלוויות העירוני בבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully