וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה המקומית - חדשות הדרום 14.10.15

דו קיום שברירי בדימונה לאחר שיהודי דקר ערבים כנקמה על פיגועי הדקירה, העבודות לחיזוק מצוק אשקלון הסתיימו, האם הן ימנעו את הסכנה למתרחצים בקיץ הבא? מ.כ ערד שבה לפעילות, כל שחקני הקבוצה הם תושבי העיר ואתניקס מופיעים בקיבוץ חצור עם להיטים מ-30 שנות יצירה

צילום מסך

חשש לצד אמונה בדו הקיום זה מה שאפשר היה למצוא השבוע בדימונה, ימים ספורים לאחר שצעיר יהודי דקר ארבעה בני מיעוטים כנקמה על פיגועי הדקירה בשבוע האחרון. אבל לא כולם גילו שמץ של אופטימיות, ברהט התקיימו הפגנות זעם במחאה על האירוע הזה

בשנים האחרונות גדל קצב התמוטטות מצוק אשקלון ואיבד בכל שנה כמטר. לאחרונה הסתיימו העבודות לחיזוק המצוק שכללו הזרמת חול לכיוון החוף. עבודות החיזוק נועדו גם למנוע פגיעה במתרחצים אבל יתכן שעם גשמי החורף הפתרון הזה יירד לטמיון. אנה רויטמן ממשיכה לעקוב.

מועדון כדורגל ערד חוזר שוב אל המגרש. הקבוצה הזו הקפיאה בעונה שעברה את פעילותה כשגם האחות הותיקה הפועל ערד תלתה בתחילת השנה את הנעליים אחרי עשרות שנים. ממש לאחרונה נפתחה מ.כ ערד מחדש, כל שחקניה הם בני העיר שיצטרכו לעבוד קשה כדי להוכיח שהם ראויים לאהדת מקומיים.


"הטוב קורה" זה אולי סוג של אסקפיזם בימים אלה אבל זה גם שם האלבום האחרון של אתניקס שיצא בקיץ האחרון, והאמירה הזו מסכמת לפחות בינתיים שלושים שנות קריירה עמוסות להיטים. בימים אלה נמצאת הלהקה בסיבוב הופעות שכולל לא מעט מהלהיטים הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully