וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג אוטובוס ערבי נפצע קל מיידוי אבנים בגדה; "גם הם נפגעים"

הנהג סבל מחבלת ראש והועבר לטיפול בבית החולים שערי צדק בבירה. בעל חברת ההסעות שבה עובד הנהג הגיש תלונה במשטרה בעקבות האירוע. "אנו מעסיקים ערבים ויהודים, לא ניכנע לטרור"

צילום: יותם רונן עריכה: מתן חדד

נהג אוטובוס ערבי בן 42 נפצע הערב (שלישי) באורח קל מיידוי אבנים לעבר רכבו בסמוך להתנחלות ענתות שבמזרח בנימין. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק שבירושלים כשהוא סובל מחבלת ראש. קובי יונה, בעל חברת ההסעות "כנפי יונה" שבה עובד הנהג, גינה את האירוע והגיש תלונה במשטרה: "אנחנו מעסיקים גם ערבים וגם יהודים ועובדים בשיתוף פעולה, החברה לא תיכנע לטרור נגד בני עמנו. הטרור במקרה הזה פגע בעובד ערבי שרק רוצה להתפרנס בכבוד. כפי שרואים הטרור לפעמים אינו מבחין בין יהודים לערבים ואני מגנה את הפגיעה בעובד המסור שלנו".

יונה סיפר כי גם לאוטובוס עצמו נגרם נזק ושמשותיו וחלונותיו נופצו בעקבות יידוי האבן. "הוא נסע בכביש חיזנה, מכיוון פסגת זאב לעבר מעלה אדומים", סיפר. "הוא עובד איתנו הרבה שנים, מדובר באנשים שרוצים להתפרנס. גם הנהגים הערבים מוקיעים את האירועים הללו כי גם הם יכולים להיפגע".

עוד בוואלה! NEWS:
"שעת מבחן": אדלשטיין קורא להרצוג, לפיד וליברמן להצטרף לממשלה
הבית הלבן גינה את הפיגועים בישראל וקרא לעצירת ההסלמה
"הדם רותח": הרבנים חלוקים על חיסול מחבל בזירת פיגוע

נהג אוטובוס ערבי נפצע קל מיידוי אבנים לעבר רכבו בבנימין. 13 באוקטובר 2015.. קבוצת מדברים תקשורת, מערכת וואלה! NEWS
"גם נהגים ערבים יכולים להיפגע". הנהג הפצוע, הערב/מערכת וואלה! NEWS, קבוצת מדברים תקשורת

בימים האחרונים פלסטינים יידו אבנים ובקבוקי תבערה על כלי רכב נוסעים בצירים שונים בגדה המערבית. מוקדם יותר היום, נפצעה צעירה בת 24 באורח קל בתאונת דרכים אשר ככל הנראה נגרמה מיידוי אבנים בכביש 317, בסמוך לסוסיא שבמועצת הר חברון. צוות מד"א העניק לצעירה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע. כמו כן, פלסטינים יידו אבנים לעבר אוטובוס בכביש 60 שבאזור כפר חווארה בשומרון, ולעבר ניידת משטרה בין אידנא לתרקומיא שחברון. בשני האירועים לא דווח על נפגעים, אך נגרם נזק לכלי הרכב.

אתמול, אישרה הכנסת בקריאה ראשונה את חוק העונשין המבקש להחמיר את הענישה על מיידי אבנים. לפי החוקף יקבע עונש מינימום לתקופה של שלוש שנים על מבצעי העבירה, בהם אדם שפוגע באחר תוך שימוש בקליע, סכין, אבן או נשק מסוכן. כמו כן, אושרה בקריאה ראשונה הצעת חוק הנוער, המבקשת להטיל קנסות על הורי קטינים שעברו עבירה. רבים מהעצורים בחשד ליידוי אבנים הם נערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully