וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שהוכרז מותו ורגע לפני הניתוח - המת התעורר לחיים

15.10.2015 / 10:00

מטופל הודי הסובל מתת תזונה הגיע לבית החולים מחוסר הכרה - שם הכריז הרופא על מותו. דקות לפני שעבר ניתוח שלאחר המוות, הוא התעורר. כעת הרופא שהכריז על מותו מואשם ברשלנות ובטשטוש ראיות

צעירה שנקברה בחיים מחולצת מהקבר/Primer Impacto/youtube

בסרטון: צעירה שנקברה בטעות בעודה בחיים וחולצה מהקבר

פחד מוות: אדם שהוכרז מותו התעורר לחיים בחדר המתים רגע לפני נתיחת גופתו. כעת הרופא שהכריז על מותו מואשם ברשלנות ובטשטוש ראיות.

על פי הדיווחים בתקשורת המוקמית, הגבר בן ה-45 סבל מתת תזונה ודלקת אוזניים חריפה, והוא נמצא מחוסר הכרה בתחנת אוטובוס במומביי, הודו, והובהל לבית החולים "לוקמניה טילאק" לטיפול דחוף. שם קצין הרפואה הראשי, ד"ר רוהאן רואקר, בדק אותו ולאחר שלא מצא דופק - הכריז על מותו. בניגוד לכללי בית החולים המחייבים להעביר מתים למחלקה אחרת לשעתיים של "צינון" המיועדות לוודא שהמטופל אכן מת, הוא הונחה לעבור ישירות לחדר המתים. אז, כשהכינו אותו לניתוח שאחרי המוות, אנשי הצוות הבחינו פתאום שבטנו של המטופל זזה מעלה ומטה - ושהוא בעצם עדיין חי.

התעורר לחיים רגע לפני הניתוח שאחרי המוות. dailymail, צילום מסך
המטופל בן ה-45 התעורר לחיים לאחר שהוכרז מותו/צילום מסך, dailymail

על פי דיווח של רשת NDTV, הצוות מיהר להעביר את המטופל חזרה למחלקה ולעדכן את הרופאים במצבו, כשבדרך הוא הספיק להתעורר לגמרי. ד"ר רואקר מואשם כעת ברשלנות רפואית ובטשטוש ראיות - לאחר שמיהר להסתיר כל זכר לטעות שעשה. השוטרים שהגיעו לבית החולים מספרים שהצוות סירב לאפשר להם להיכנס למקום ושהד"ר המפוקפק הסתיר מהם את הרשומות.

"זה מקרה חמור של רשלנות רפואית", מסר מפקח המשטרה, ישודאס גורד, "היינו בהלם כשנודע לנו שהמטופל היה עדיין בחיים כשהכריזו על מותו. פנינו לדיקן בית החולים וביקשנו ממנו לנהל חקירה בנושא, ולאפשר לנו לקבל את דו"ח המוות של המטופל. כשהדו"ח יגיע לידינו, נוכל לנקוט בפעולה. רשויות בית החולים צריכות לפעול נגד האחראי לדבר".

עוד באותו נושא

לראות ולא להאמין: צעירה שמתה התעוררה בצרחות בתוך ארון הקבורה

לכתבה המלאה
בית החולים לוקמניה טילאק שבהודו. dailymail, צילום מסך
בית החולים הכללי "לוקמניה טילאק"/צילום מסך, dailymail

דיקן בית החולים, ד"ר סולימן מרצ'נט, טוען שזה מאוד סביר שהרופא החמיץ את הדופק של המטופל אם גופו עבר טראומה, "נזפנו ברופא ואמרנו לו שבמקרים כאלה הגוף חייב לעבור לתקופת 'צינון' של שעתיים", הוא סיפר, "הרופא רק התחיל לעבוד בבית החולים ואינו מכיר את הנוהל". את תגובתו של ד"ר רואקר לא ניתן היה להשיג. המטופל יצא מכלל סכנה ועובר כעת טיפול רפואי מקיף.

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully