וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהתיכון לבית הבושת: תלמידה מצטיינת הציעה שירותי מין בראשון לציון

13.10.2015 / 20:07

המשטרה דיווחה לרשויות הרווחה על עיסוקה של הנערה בת ה-16 המגיעה ממשפחה מבוססת. לדבריה, רצתה להתנסות בעבודה שבה תרוויח בקלות "כסף גדול". מפעילת בית הבושת ונערת ליווי נוספת נחקרו

פשיטה של ימ"ר ת"א על בתי בושת בדרום העיר. נובמבר 2013. דרור עינב
הנערה אמרה שרצתה להרוויח "כסף גדול" בדרך קלה. בית בושת בתל אביב/דרור עינב

בפעילות מיוחדת בבית בושת בראשון לציון מצאו אתמול (שני) שוטרי התחנה בעיר כי אחת מהעובדות המציעות שירותי מין תמורת תשלום במקום היא תלמידת תיכון. על פי החשד, הנערה, בת 16 מבת ים, קיימה יחסי מין עם עשרות לקוחות תמורת מאות שקלים מדי יום. להפתעת החוקרים, הנערה, המגיעה ממשפחה מבוססת, אמרה בחקירתה כי רצתה להתנסות בעבודה שבה תרוויח "כסף גדול" בדרך קלה.

לאחר שבתחנת המשטרה בעיר התקבל מידע כי באחד מבתי הבושת באזור מועסקת קטינה, ביצעו מחלק הנוער של תחנת ראשון לציון והחברה לביטחון בעירייה פעילות מיוחדת, במסגרתה נכנסו שוטרים למכון הליווי שנמצא ברחוב סחרוב בעיר. השוטרים ערכו חיפוש במכון ומצאו במקום נתפס כסף מזומן ואת רשימת הלקוחות של בית הבושת. בפעילות נעצרו תלמידת התיכון, נערת ליווי נוספת ומפעילת בית הבושת, והן עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה העיר.

עוד בוואלה! NEWS:
150 אלף שקל לחטיפת חייל: כך חמאס מגייס בדואים מישראל
פלסטיני נהרג מאש כוחות הביטחון במהלך עימותים באזור קבר רחל
עימותים בגבול הרצועה; ירי בוצע מעזה לעבר רכבו של קצין בכיר

פשיטה של ימ"ר ת"א על בתי בושת בדרום העיר. נובמבר 2013. דרור עינב
לפי המשטרה, הנערה מגיעה ממשפחה מבוססת. פשיטה על בית בושת, לפני כשנתיים/דרור עינב

בסיום חקירתן שוחררו מפעילת בית הבושת והעובדת הנוספת בתנאים מגבילים. תחנת המשטרה העבירה דיווח לגבי הקטינה לרשויות הרווחה בעיר, שכן בשל היותה קטינה לא ניתן להעמידה לדין בגין עיסוקה בזנות. מהמשטרה נמסר כי הנערה היא תלמידה מצטיינת באחד התיכונים בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully