וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוחט דמעות: צפו בניסוי החברתי שקיבל תפנית מרגשת במיוחד

18.10.2015 / 12:11

סרטון חדש בדק כמה אנשים יעצרו לעזור לנהג שנתקע עם פנצ'ר בגלגל הרכב. האדם היחיד שעצר היה ניצול שריפה בעל סיפור קורע לב. הסוף, כמו תמיד, משמח

Hammy TV

מה הייתם עושים לו הייתם מבחינים באדם שנתקע בצד הדרך עם תקר בצמיג? ריאן, בחור צעיר שעומד מאחורי ערוץ היוטיוב המצליח Hammy TV , החליט לבחון את הסוגיה. אחרי שעתיים בהן עמד בצד הדרך ואף אחד לא עצר לעזור לו, הגיח רכב ממנו יצא גבר שהציג את עצמו בתור אריק.

מבט אחד על פניו של אריק לא מותיר ספק: הוא עבר משהו נורא. כשנשאל על כך, סיפר שביתו נשרף כליל והוא סבל מכוויות חמורות ב-50% מגופו. כשריאן סיפר לו שאיש לא עצר לעזור לו להחליף צמיג, אריק אמר שאין צורך להודות לו. "כולנו זקוקים למעט עזרה מדי פעם".

אחרי מספר דקות אריק חש בכאבים ועבר לשבת בכסא הגלגלים שלו. סיפורו האישי ריגש מאוד את ריאן, שהחליט לרכוש לו קונסולת משחק משוכללת ושני דיסקים. הסרטון עלה לרשת והשניים ביקשו מהגולשים לתרום כסף לעמותה בשם "המלאכים של אריק" כדי לעזור לו להשתקם ולשחזר את הרכוש הרב שאיבד.

באותו רגע הראה האינטרנט את פניו היפות ואריק, שקיווה לגייס 10,000 דולרים קיבל לא פחות מ-197,000 דולרים שהגיעו מאנשים שהתרגשו מסיפורו האישי וטוב ליבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully