וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: פילה חשבה שהמטפל שלה מותקף - ובאה לעזור

12.10.2015 / 13:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה אדרי, התייחס היום לניסיון הדקירה בשער האריות בעיר, ואמר כי מדובר במפגע בודד. "המחבל שלף סכין וניסה לדקור שוטר. השוטרים נסוגו לאחור ונטרלו את המחבל עם כמה יריות. מצאנו שני סכינים בזירה", אמר אדרי.

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נפגש אתמול עם ראשי התנזים של הפתח. על פי מקורות פלסטיניים, במהלך השיחה דרש אבו מאזן מהנציגים להרגיע את השטח ובמהירות ולא לנקוט אלימות במסגרת המאבק נגד ישראל.

קצין בדרגת ניצב משנה, המשרת במחוז צפון של המשטרה, נחקר הבוקר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד לקבלת טובות הנאה מעבריינים. על פי החשד, הקצין התרועע עם עבריינים מאזור הצפון, שחלקם אף הגיעו לאירועים שערכה משפחתו. בין היתר, חשוד הקצין בהפרת אמונים.

גם לפילים יש רגשות: הפילה ת'ונגסרי המוחזקת בשמורה מיוחדת לפילים בתאילנד, נראית בסרטון הזה מגינה על המטפל שלה, לאחר שהותקף כביכול. המטפל החליט "לעבוד" על הפילה, אבל היא מצדה חשבה שמדובר בתקיפה אמיתית וחשה לעזרתו. הסרטון כצפוי הפך ויראלי.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה חם ויבש מהממוצע בהרים ובפנים הארץ. מחר - התקררות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully