וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטריה שנראית כמו איבר מין גורמת לנשים אורגזמה

18.10.2015 / 9:39

מדענים גילו זן חדש של פטריה אשר צומחת בהרי געש בהוואי. מעבר לעובדה שהיא נראית כמו איבר מין גברי, בניסוי שנערך התברר כי נשים שמריחות אותה חוות אורגזמה ספונטנית וחזקה. מה קורה לגברים שעושים את אותו הדבר?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

המאכלים מעוררי התשוקה שיסדרו לכם אורגזמה/אולפן וואלה! חדשות

בסרטון: מאכלים נוספים שנחשבים למעוררי תאווה

תעצרו הכל: עולם המדע הצליח להגיע לתגלית הכי גדולה שלו עד כה. בטלו את פרסי נובל, סגרו את מכון וייצמן. אפשר לאסוף את צלחות הפטרי ולפרוש לבטן-גב בבורה-בורה.

החוקר הבריטי ריצ'ארד ג'ון הולידיי וכמה מעמיתיו שמעו על פטריה מסריחה במיוחד שגדלה על הרי געש פעילים בהוואי. הולידיי וחבריו טסו לחקור את הפטריה וערכו ניסוי בו אכלו אותה יחד עם 16 נשים.

תוצאת הניסוי, שנערך כבר בשנת 2001 אך משום מה תפס כותרות בכלי תקשורת רבים ברחבי העולם בשבוע שעבר: ריחה של הפטריה הביא שש נשים לאורגזמה, כאשר השאר העידו כי חשו ברמה מסויימת של ריגוש. לעומת זאת, הגברים דיווחו על ריח של בשר רקוב, אך לא נרשמה אף תופעה אחרת שהשפיעה עליהם. לצערן של נשים מסביב לגלובוס, הניסוי המדובר הוא היחיד שנערך עד כה בנוגע לפטריה המסקרנת.

פטריה שמעניקה אורגזמה לנשים. ויקיפדיה, צילום מסך
אה כן, אתם לא טועים. היא גם נראית כמו איבר מין גברי/צילום מסך, ויקיפדיה

החדשות על הפטריה הקסומה פורסמו כאמור בהרחבה בשבוע האחרון ברחבי העולם, אבל חוקרי טבע ומומחים מיהרו לצנן את ההתלהבות. פרופסור דון האמס, מומחה לביולוגיה מאוניברסיטת הוואי, אמר ל"האפטינגטון פוסט" שלמרות שהוא מודע כבר זמן רב לתוצאות המחקר, הוא "לא ממש מעריך אותו" ולדבריו קיימים בו "פגמים רבים".

בלוגים של מדע שבדקו את המחקר מצאו בו מספר רב של בעיות - כך למשל החוקרים לא הציגו שום ראיה כי האורגזמות אכן נבעו מריחה של הפטריה או שהנשים הנחקרות אכן הגיעו לאורגזמה. מומחים אחרים אף הרחיקו לכת וכינו את המחקר "מדע זבלי" וציינו כי בין המממנים שלו נמצאת חברת תרופות מקומית שמחפשת כיצד ניתן לייצר ולשווק "סמי אהבה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully