וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה המקומית - חדשות הדרום 12.10.15

משפחות ללא מקום מגורים ראוי ברהט מבקשות דיור ציבורי בעיר, מדוע לא לומדות ילדות חרדיות מערד בגנים בעיר? תנות הנוער "שומרי המפרץ" ששומרת על נקיון חופי אילת מגייסת תרומות ומחווה לג'ו עמאר בפסטיבל השירה בדימונה

צילום מסך

רהט מדורגת באשכול הסוציו אקונומי הכמעט נמוך ביותר לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. משפחות רבות מהעיר שמתקשות למצוא קורת גג יכלו להסתייע בדיור הציבורי אבל כזה אין בנמצא.

מחסור בתקציב לפתיחת גני ילדים בערד מביא לכך שמתחילת השנה עשרות ילדות חרדיות לא לומדות בגן וילדים נוספים לומדים במבנה שאינו ראוי. הסוגיה הזו שהועברה בינתיים להכרעת בית המשפט היא עוד נדבך במה שנראה כמו מלחמות החילונים והחרדים בעיר

שומרי המפרץ הם קבוצה של בני נוער מאילת והסביבה שהתנדבו לקחת על עצמם לנקות ולשמור על ערכי הטבע והנוף של מפרץ אילת. במשך השנה הם מבצעים פעולות הסברה וצלילות ניקיון ומוציאים כמויות אשפה גדולות שהשליכו המבלים בחופים.
כעת הם מגייסים כספים על מנת שיוכלו להמשיך בפעילות הזו

"אל מרחבי הלב" הוא שמו של פסטיבל דימונה לשירה שנפתח היום בפעם הרביעית וכולל ערבי הקראת שירה ומופעים מוסיקליים. את הפסטיבל שיינעל ביום רביעי יחתום מופע מחווה לג'ו עמאר בהשתתפות פייטנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully