וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבל דקר שוטר בקריית ארבע, בן 16 נדקר בירושלים; מצבם קל

מחבל שניסה לחטוף את נשקו של השוטר פצע אותו קל בידו וברגלו, ונורה למוות על ידי המשטרה. כחצי שעה לפני כן נדקר נער בירושלים, וגם במקרה זה המחבל נוטרל. בעפולה ניסתה מחבלת לדקור חייל ונוטרלה לפני שהספיקה לפגוע באיש. חמישה לקו בחרדה

צילום מסך

נמשך גל הטרור: בקריית ארבע דקר מחבל שוטר במהלך בידוק ביטחוני של פלסטיני, ובירושלים מחבל דקר נער בן 16. מצבם של השניים קל. בנוסף, בעפולה ניסתה מחבלת לדקור מאבטח ונורתה לפני שהספיקה לפגוע בעוברים והשבים.

מחבל דקר היום שוטר בקריית ארבע במהלך בידוק ביטחוני ופצע אותו באורח קל בעת שניסה לחטוף את נשקו. שוטר נוסף שהיה במקום ירה במחבל ופצע אותו אנושות. השוטר שנדקר נפגע בידו וברגלו וחובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום ופינו אותו לבית החולים שערי צדק שבירושלים. הפיגוע אירע באותו המקום שבו מחבל דקר אתמול צעיר בן 25 ופצע אותו באורח קשה. במקרה זה המחבל הצליח להימלט וטרם נתפס.

דוד מנשה, נהג אוטובוס שהיה עד ראייה לפיגוע, אמר: "עמדתי בצומת וראיתי מצד ימין שמגיעה ניידת משטרה. הם ראו שם ערבי הולך בצומת ועצרו אותו לבידוק. השוטר פתח את הדלת כדי לבדוק את הערבי, ואז הוא שלף סכין, דקר אותו ביד וחטף לו את ה-M-16". מנשה הוסיף ואמר כי השוטר השני קפץ מהניידת והמחבל ניסה לירות ברובה ולא הצליח לתפעל אותו. "הוא כיוון עליהם את הנשק ורצה לירות בהם, הנהג של הניידת קפץ וירה בו".

לדברי מנשה, הניידת הידרדרה מאחר שמרוב לחץ הנהג לא עצר אותו. "נתתי גז וחסמתי את הניידת עם האוטובוס בשביל שלא ידרדר לתעלה. זה היה מפחיד ומפתיע, זה סתם ערבי שהלך בצד הדרך. זה היה כמו בסרטים, בן אדם הולך ודוקר שוטר, פתאום אתה רואה בן אדם מת מול העיניים".

עוד בוואלה! NEWS:
פיגוע נקמה: יהודי דקר 4 ערבים בדימונה; שניים נפצעו בינוני
הזוכה בפרס הנובל לשלום: ארגון הפועל למען הדמוקרטיה בתוניסיה
נתניהו על פיגוע הנקמה בדימונה: "מגנה בתוקף, ישראל מדינת חוק"

פיגוע דקירה בקריית ארבע. אוקטובר 2015. משה בוטביה, ספק 500
המחבל בקריית ארבע לאחר שנורה/ספק 500, משה בוטביה

כחצי שעה לפני כן נדקר נער בן 16 ברחוב שמואל הנביא בירושלים ונפצע קל בפלג גופו העליון. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום. יהושע בוזגלו, ראש משמרת בבית הנשיא לשעבר וכבאי בחופשה, הצליח להשתלט על המחבל ביחד עם שוטרים שהיו במקום. בזירה נתפס קולפן שככל הנראה שימש את ההמחבל.

"נסענו בדרך להר הרצל על כביש מספר 1, וברחוב שמואל הנביא ראיתי בחור חרדי באמוק", סיפר בוזגלו לוואלה! NEWS. "שאלתי אותו מה קרה. מאחר ואני לא חמוש לקחתי אבן ממש גדולה כדי להשתלט על המחבל. הוא ניסה לברוח ולדקור אנשים. צעקתי לו 'רד על הרצפה' ופחדתי שנמצא אצלו מטען. הוא קפא במקום והתחיל למלמל כל מיני דבר. השתלטנו עליו ואחרי 20 שניות הגיע חבלן עם נשק שלוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פיגוע בעפולה. אוקטובר 2015. דוברות מד"א, מד"א
זירת האירוע בעפולה, היום/מד"א, דוברות מד"א

בנוסף, בסביבות השעה 13:30 מחבלת ניסתה לדקור חייל בתחנה המרכזית בעפולה. שני שוטרי מג"ב, חייל ומאבטח הבחינו בחשודה עם סכין בידה, ירו כמה יריות לעבר המחבלת וניטרלו אותה לפני שהספיקה לפגוע באנשים שהיו בתחנה. חמישה בני אדם לקו בחרדה, טופלו במקום והועברו לבית החולים "העמק" שבעיר. המחבלת הועברה במצב בינוני לבית החולים.

"הגענו עם כוחות גדולים ובמקום היו אנשים רבים והמולה", סיפר מנהל מרחב גלבוע במד"א , יוסי פחימה. "ביצענו מיד סריקה על מנת לאתר נפגעים ולשמחתנו לא אותרו נפגעי גוף. טיפלנו בכחמישה בני אדם שהיו עדים לארוע ולקו בחרדה, ולאחר טיפול בשטח פינינו אותם להמשך טיפול בבית חולים העמק".

פיגוע דקירה בקריית ארבע. אוקטובר 2015. משה בוטביה, ספק 500
זירת הפיגוע בקריית ארבע, היום/ספק 500, משה בוטביה

מוקדם יותר היום נפצעו בדואי ופלסטיני באורח בינוני בדימונה, ובדואי ופלסטיני נוספים נפצעו באורח קל, לאחר שנדקרו בידי יהודי, תושב העיר בן 17, על רקע לאומני. בתחילה נדקר הבדואי, בשנות ה-20 לחייו, ברחוב מרחבים בעיר, ולאחר מכן נמלט היהודי והצליח לתקוף את שלושה פועלים - שני פלסטינים ובדואי, כולם עובדי עירייה. הפצועים פונו בידי חובשים ופרמדיקים של מד"א לבית החולים סורוקה בבאר שבע לקבלת טיפול רפואי.

החשוד, בעל בעיות פסיכיאטריות המוכר למשטרה, נוטרל על ידי מאבטח שהיה במקום. הוא נעצר על ידי המשטרה והובא לחקירה בתחנה. בחקירתו, הודה כי דקר את הארבעה משום שהם ערבים, וטען כי הוא חושב שכל הערבים מחבלים.

חשד לאירוע דקירה בירושלים. אוקטובר 2015. דודי גלויברמן, מערכת וואלה! NEWS
ההשתלטות על המחבל בירושלים, היום/מערכת וואלה! NEWS, דודי גלויברמן
פיגוע דקירה בקריית ארבע. אוקטובר 2015. חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
הנשק שנחטף והסכין שהייתה ברשות המחבל/חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
חשד לאירוע דקירה בירושלים. אוקטובר 2015. נועם מושקוביץ
זירת הפיגוע בירושלים, היום/נועם מושקוביץ
חשד לאירוע דקירה בירושלים. אוקטובר 2015. נועם מושקוביץ
זירת הפיגוע בירושלים, היום/נועם מושקוביץ
חשד לאירוע דקירה בירושלים. אוקטובר 2015. נועם מושקוביץ
המחבל מפונה מזירת הפיגוע בירושלים, היום/נועם מושקוביץ
חשד לאירוע דקירה בירושלים. אוקטובר 2015. נועם מושקוביץ
הצעיר שנפצע בפיגוע בירושלים, היום/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully