וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד ניסיון לינץ': פלסטינים רגמו באבנים רכב של קצין ליד חברון

8.10.2015 / 20:14

קצין במנהל האזרחי נטש את רכבו באזור חלחול מחשש לחייו, והזעיק למקום כוח צבאי. המתפרעים בסמוך לכביש 35 המשיכו ליידות אבנים לעבר רכבו, והוא ניצל מפגיעה. כשהגיע הכוח למקום - הפורעים נמלטו

צילום מסך

קצין המנהל האזרחי הותקף היום (חמישי) על ידי כמה נערים פלסטינים באזור חלחול שבסמוך לכביש 35 וליד חברון בעת ששהה במקום זמן פעילות שגרתית. בעת שהיה ברכבו, זיהה הקצין כמה צעירים שהתקרבו לרכבו תוך שהם מיידים אבנים לעברו. לאחר שחשש לחייו, הוא נטש את רכבו תוך שהזעיק כוח צבאי למקום.

לאחר שעזב את המקום, הצעירים הוסיפו לרגום רכבו של הקצין באבנים, אולם לא פנו לכיוונו ולא ניסו לפגוע בו. לאחר שהגיעו הכוחות למקום, הפלסטינים נמלטו מהזירה והקצין חולץ ללא פגע.

עוד בוואלה! NEWS:
חייל נפצע בינוני בפיגוע דקירה בעפולה; פלסטיני נהרג בשועפאט
גדר פרוצה: הקלות הבלתי נסבלת שבה המחבלים חודרים לישראל
הרצוג על גל הפיגועים: "להטיל סגר מלא על השטחים"

תיעוד: פלסטינים משליכים אבנים לעבר רכב צבאי באזור חברון. צילום מסך
צעירים פלסטינים מיידים אבנים לעבר הרכב, היום/צילום מסך

בתוך כך, פלסטינים יידו היום אבנים לעבר כלי רכב בצומת זיף שמדרום-מזרח לחברון. לא דווח נפגעים. במקביל התרחש אירוע יידוי אבנים בכפר סינג'יל, בסמוך להתנחלות עטרת שבשומרון. גם באירוע זה לא היו נפגעים. בנוסף, צעירים פלסטינים יידו אבנים לעבר כלי רכב באזור אל-חאדר שליד בית לחם. אין נפגעים. כמו כן, כוחות הביטחון פועלים לפיזור הפרות סדר בבית אומר, בחלחול, בבית אל, בתקוע ובאזור חברון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully