וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד רגעי ההשתלטות על המחבל שדקר תלמיד ישיבה בבירה

8.10.2015 / 12:37

המחבל שפצע תלמיד ישיבה באורח קשה בדרך בר לב הוכנע תוך דקות ספורות על ידי לוחמי יס"מ שהגיעו לזירה. הפצוע הועבר לבית החולים שערי צדק עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון. המחבל בהכרה

עריכה: גדי וינסטוק

לוחמי יס"מ השתלטו על המחבל, בן 19, שדקר היום (חמישי) תלמיד ישיבה בן 25 בתחנת הרכבת הקלה בדרך בר לב שבירושלים, בסמוך למטה הארצי. רגע לפני שנוטרל דקר המחבל מאבטח וניסה לחטוף את נשקו.

המאבטח נפצע באורח קל ואילו תלמיד הישיבה נפצע באורח קשה ופונה על ידי מד"א לבית החולים שערי צדק עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון. בעקבות האירוע הופסקה תנועת הרכבות במקום. המחבל בהכרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
זירת הפיגוע, היום/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כוחות ההצלה מעניקים טיפול לפצוע, היום/מערכת וואלה, צילום מסך
פיגוע דקירה בירושלים: תלמיד ישיבה נפצע קשה - הכוחות השתלטו על המחבל. ספק 500
זירת הפיגוע, היום/ספק 500

אתמול אירע פיגוע דקירה נוסף שבו נפצע באורח בינוני אבי לנדאו, צעיר בן 25, בסמוך לקניון הגדול בפתח תקווה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון בעיר כשמצבו יציב. עוברי אורח הצליחו להשתלט על הדוקר - תאמר אל-ורידאת, תושב דהריה שבדרום הר חברון בן 25 - ולנטרל אותו. הוא הועבר לחקירת כוחות הביטחון.

קנאדי קסהון, שהצליח להוציא את הסכין מידי המחבל ולהשתלט עליו, סיפר כי הוא פתח במרדף אחריו כאשר שמע את צעקות הפצוע. "הלכתי עם בחור שהיה לידי, באיזשהו שלב מישהו דקר את הבחור והתחיל לצעוק 'מחבל דקר אותי'", סיפר. "מיד רדפתי אחריו, ובכניסה לקניון הגיעו עוד אנשים. הצלחנו לתפוס אותו. המחבל צעק 'אללה אכבר', הוצאנו את הסכין מהיד שלו ואז הגיעו שוטרים ותפסו אותו איתנו".

מפת הפיגועים בירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully