וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבלת לפני פיגוע הדקירה בשער האריות: "אל תבכו עלי כשאהפוך לשהידית"

משה שטיינמץ ויוסי אלי

8.10.2015 / 1:05

שורוק דויאת, סטודנטית להיסטוריה בת 18 מצור באהר, תקפה את דניאל, בן 36, ופצעה אותו באורח בינוני. היא נפצעה באורח קשה לאחר שנורתה על ידו: "ראיתי מחבלת אוחזת סכין בידה אחוזת אמוק ומנסה לרצוח אותי"

צילום מסך

שורוק דויאת צעירה פלסטינית בת 18 שדקרה אתמול (רביעי) את דניאל, גבר בן 36 בשער האריות בירושלים, פרסמה כמה שעות לפני האירוע פוסט בחשבון הפייסבוק שלה שבו כתבה כי החלום שלה הוא להפוך לשהידית. "לאן אני הולכת? אני הולכת להפוך לשהידית", כתבה. "אני רוצה לבקש מכם בקשה, אני לא רוצה שתבכו עליי כשאהפוך לשהידית. הרצון הנעלה ביותר שלי להיות שהידית בדרכו של אללה", הוסיפה.

דניאל נפצע באורח בינוני ואילו דויאת נפצעה באורח קשה לאחר שנורתה על ידו. דויאת, תושבת הכפר צור באהר שליד ירושלים, למדה בפקולטה לחינוך באוניברסיטת בית לחם במטרה להיות מורה להיסטוריה וגיאוגרפיה. כמה שעות לאחר הפיגוע פשטה המשטרה על ביתה.

לקריאה נוספת:
סימנים של איבוד שליטה: איך משתלטים על הטרור המשתולל?
על רקע ההסלמה: נתניהו הורה לשרים ולח"כים לא לעלות להר הבית
"הצילו, מחבל דקר אותי": פצוע בינוני בפיגוע בפתח תקווה; החשוד נוטרל

שורוק דויאת, המחבלת מצור באהר שדקרה גבר בן 36 בעיר העתיקה, 7 באוקטובר 2015. טוויטר, צילום מסך
"הרצון הנעלה ביותר שלי להיות שהידית בדרכו של אללה". שורוק דויאת/צילום מסך, טוויטר

מבית החולים הדסה עין כרם, סיפר דניאל על רגעי התקיפה. "הבוקר צעדתי עם חבר ברחובות העיר העתיקה כשלפתע הרגשתי כאב חד בראשי, ולאחר מכן בגבי", שחזר. "הסטתי את ראשי וראיתי מחבלת אוחזת סכין בידה אחוזת אמוק ומנסה לרצוח אותי תוך כדי שהיא צועקת. חברי דחף אותה לפני שדקרה אותי בפעם השלישית. פעלתי כפי שחונכתי ואומנתי כקצין בצנחנים, שלפתי את נשקי ויריתי לעברה ונטרלתי אותה. מיד אחר כך הגיעו כוחות משטרה, סייעו לי ונתנו לי טיפול רפואי מידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully