וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצה הדתית שמתעקשת: סוף העולם יגיע הלילה בחצות

7.10.2015 / 13:49

אפוקליפסה מחר? קבוצה נוצרית דתית טוענת שהעולם ייחרב הלילה בחצות - כשרק המאמינים האדוקים יזכו לגאולה. "אלוהים החליט היום מי ישרוד את הטבח ומי ימות". שנתחיל לארוז?

איך יגיע סוף העולם? יש כמה אפשרויות/מערכת וואלה! News. בימוי וקריינות: אביב אברמוביץ'

בסרטון: כבר ב-2012 הצגנו את כל התרחישים האפשריים לסוף העולם

סוף העולם הגיע. זאת אומרת, הוא יגיע הלילה בחצות, אז יש לכם עוד כמה שעות למצות את החיים האלה. אנחנו כבר מיצינו. קבוצה נוצרית דתית שפועלת בעיקר ברשת חוזה שהאנושות תמחק בחצות ע"י אש הגיהנום. חבל, עד שכבר נהיה קריר פה.

קבוצת eBible המעבירה הרצאות ברשת על התנ"ך ופרשנותו פרסמה סדרת הרצאות המסבירות מדוע ה-7 באוקטובר 2015 הוא היום האחרון של העולם. כריס מקאן, מנהל הקבוצה, סיפר ל"גרדיאן" שהנבואה על סוף העולם כתובה בתנ"ך וכי אין לנו דרך לברוח מרצונו של האל. "ה-7 באוקטובר הוא היום שאלוהים דיבר עליו, היום בו העולם ייחרב", הוא סיפר. אם תכננתם לבנות רפסודה, מקאן מסביר שזה לא המבול שיהרוג אותנו, "העולם ייחרב באש, כי אלוהים הבטיח שלא יהיה עוד מבול כמו שהיה לנוח" הוא אמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם ככה מיצינו. סוף העולם יגיע ממש בעוד כמה שעות, אולי/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי התיאוריה של מקאן, המסתמכת על מידע מתמטי לא ברור, ב-21 במאי 2011 אלוהים סיים את תהליך הבחירה, בו הוא החליט מי מהמאמינים שהולכים לכנסייה ישרדו את השריפה - ואז לקחו לו עוד 1,600 ימים להחליט מי מאלה שלא הולכים לכנסייה ישרדו - כשכל השאר ימותו. מאחר שהמנטור של מקאן, כריסטיאן דיג'יי הרולד קמפינג המנוח, טען כבר בעבר שהעולם ייחרב במאי 2011 וזה לא קרה ואז שוב באוקטובר 2011 - וגם אז זה לא קרה, הפעם מקאן ניזהר בדבריו והודיע ששום דבר לא בטוח. "יש סבירות גבוהה שזה יקרה, אבל יש סיכוי לא סביר שגם לא", הוא אומר.

קבוצת הפייסבוק של eBible משכה אחריה מאמינים רבים שמחכים בקוצר רוח להיפרד מהעולם הזה, "וואו, לא יכול לחכות כבר. נשארו רק עוד כמה שעות. כמה מכם מוכנים?" כתב אחד החברים בקבוצה. אולם, הרוב השפוי לא ממהר ליפול במלכודת "סוף העולם" הזאת שוב. "התנ"ך לא מנבא את סוף העולם ב-7 באוקטובר 2015. יש אנשים שחושבים שהם יכולים לפרש את התנ"ך איך שבא להם", הקורא אלן סטנייר מדבר בשם כל הנורמלים, "מחר, כשהעולם עדיין יהיה כאן, הם יתגלו כנביאי שקר. הייתי רוצה להאמין שהם יתוודו בחטאם ויודו שאין ביכולתם להבין את חזון האל, אבל אני מאמין שהם פשוט יבחרו תאריך אחר".

עוד באותו נושא

האובך הוא סימן? יש מי שבטוח שכדור הארץ יושמד עוד שבועיים

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully