וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: הרגע בו טיגריסית דורכת לראשונה על דשא

6.10.2015 / 14:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

יגיל הנקין, אחיו של איתם שנרצח בשבוע שעבר יחד עם אשתו בפיגוע בשומרון, אמר היום (שלישי) כי מעצרם של חברי החוליה שירו למוות בבני הזוג לא מקל על האובדן הקשה. "אז תפסו עוד חמישה רוצחים – הם לא הסיפור הגדול, אלא החברה ששולחת אותם", אמר הנקין בריאיון לאולפן וואלה! NEWS.

בית המשפט האריך היום בשבעה ימים את מעצרו של ראש ארגון הפשיעה שלום דומרני. דומרני חשוד בשלושה ניסיונות רצח, סחר באמצעי לחימה ובניהול ארגון פשע. הוא מכחיש את החשדות.

ממשלת רוסיה בודקת את הטענות לפיהן מטוס קרב מטעמה חדר בשנית לשטחה האווירי של טורקיה - כך מסרה שגרירות רוסיה באנקרה. לטענת טורקיה, ביום שני מטוס קרב רוסי נכנס לשטחה האווירי בפעם השנייה בשלושה ימים, מעשה שהוביל את אנקרה לזמן לנזיפה את השגריר הרוסי.

הטיגריסית וארווארה שימשה כחיית קרקס בבולגריה במשך 12 שנים. אחרי שנים שבילתה בכלובים ואולצה להופיע בפני קהל, וארווארה ניצלה, והועברה לשמורת טבע בגרמניה. בסרטון הזה נראה הרגע בו היא הולכת לראשונה בחייה על דשא.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית ותחול ירידה נוספת בטמפרטורות. מחר – גשמים מקומיים מצפון הארץ ועד לצפון הנגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully