וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אה, כולכם לוזרים": קלינטון חיקתה את טראמפ בשידור חי

המועמדת המובילה לייצוג הדמוקרטים בבחירות השתתפה במערכון בתכנית טלוויזיה אמריקנית וחיקתה את יריבה הרפובליקני, כביקורת על ההשתלחויות שלו במגזרים שונים בחברה. גם בעלה ביל תקף את טראמפ ואמר: "הוא מנהל קמפיין משולל עובדות"

צילום מסך

הילרי קלינטון, המועמדת המובילה לייצוג המפלגה הדמוקרטית בבחירות לנשיאות ארצות הברית, השתתפה אתמול (שבת) בתכנית המערכונים "סאטרדיי נייט לייב", שם חיקתה בקול מגוחך את יריבה הרפובליקני דונלד טראמפ. קלינטון שיחקה ברמנית בשם "ואל", שהגישה משקאות לקומיקאית קייט מקקינון, ששיחקה את דמותה של קלינטון.

"הו ואל", אמרה מקקינון לקלינטון. "אני כל כך מבואסת, כל מה שכולם רוצים לדבר עליו זה דונלד טראמפ". "דונלד טראמפ?", שאלה "ואל", "זה לא זה שאומר: 'אה, כולכם לוזרים'", אמרה תוך שהיא מחקה בקול עמוק את המועמד הרפובליקני, כביקורת על השתלחותו במגזרים שונים בחברה במסגרת הקמפיין שלו לנשיאות. הקהל הגיב בצחוק מתגלגל, ומקקינון אמרה כי היא דווקא מקווה שטראמפ ינצח ויהיה המועמד הרפובליקני שירוץ מולה, כך שהיא תוכל "להרוס אותו ולהעפיל על השיער שלו בחדר הסגלגל".

עוד בוואלה! NEWS:
"זעקתי לעזרה, ענו: 'תמותי'" – אשת הנרצח משחזרת את רגעי האימה
גורם ביטחוני בכיר מזהיר: "לא לנקוט בצעדי ענישה קולקטיביים"
"פרס שטוחה לרגליך": כשקו תל אביב-טהראן היה מבוקש כמו פריז

המועמדת לנשיאות נכנסה לנעליה של ברמנית במערכון ששודר בתכנית "סאטרדיי נייט לייב". צילום מסך
"אלוהים אדירים, הן מתרבות". קלינטון ומקקינון במערכון/צילום מסך

בשלב מסוים נכנס לחדר הקומיקאי דרל המונד בדמותו של בעלה של קלינטון ביל. בתגובה למראה של שתי הקלינטוניות אחת ליד השניה אמר: "אלוהים אדירים, הן מתרבות". בתום המערכון מקקינון אמרה ל"ואל" כי היה נוח מאוד לדבר עמה, וזו אמרה בתגובה: "זו הפעם הראשונה שאני שומעת דבר כזה".

לאחר שידור המערכון כתבה קלינטון בעמוד הטוויטר שלה: "בחירה בהילרי היא בחירה בעוד ארבע שנים נוספות של חיקויים של מקקינון".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דונדל טראמפ ובן קרסון בעימות הטלוויזיוני של המפלגה הרפובליקנית, 17 בספטמבר 2015. רויטרס
"הילרי הייתה שרת החוץ הגרועה בהיסטוריה". טראמפ/רויטרס

בשבוע שעבר התראיין ביל קלינטון ל-CNN ותקף את טראמפ באומרו כי הוא מנהל קמפיין "מחוסר עובדות". "כל העניין במיתוג הוא שאתה יכול להגיד דברים המנותקים מהעובדות", אמר קלינטון בחיוך בהתייחסו לדברים של טראמפ, שלפיהם הילרי כשלה בתפקידה כשרת החוץ והייתה "שרת החוץ הגרועה בהיסטוריה" .

קלינטון הכיר בכך שייתכן שטראמפ יהיה המועמד הרפובליקני בבחירות ואמר: "בשלב כלשהו אתה צריך להגיד מה אתה מתכוון לעשות. אינך יכול לבזבז את כל זמנך בהעברת ביקורת על ממעשיהם של אחרים. אינך יכול להגיד כל הזמן שכולם טיפשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully