וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: מגבלת כניסה לעיר העתיקה לתושבי מזרח ירושלים

4.10.2015 / 12:12

הכניסה תותר רק לפלסטינים המתגוררים, לומדים או עובדים באזור. בהר הבית הוגבלה כניסת מוסלמים לבני 50 ומעלה והיא תיעשה דרך שער האריות בלבד. שלושה יהודים שהפרו את הסדר הורחקו מהר הבית

מערכת וואלה!

בעקבות גל הטרור בירושלים, המשטרה החליטה הבוקר (ראשון) בצעד נדיר כי רק אזרחי ישראל, תיירים ופלסטינים המתגוררים, לומדים או מחזיקים בעסק בעיר העתיקה בירושלים יורשו להיכנס אליה ביומיים הקרובים.

במהלך הביקורים בהר הבית בשעות הבוקר, שבהם השתתפו מאות מתפללים ומבקרים, הוצאו משטח ההר שלושה יהודים שהפרו את כללי הביקור. בנוסף לכך, כמה נשים מוסלמיות שהתקהלו באזור הוויה דולורוזה והפרו את הסדר, הורחקו על ידי כוח משטרה ומג"ב לכיוון שער האריות.

"ההחלטה התקבלה בעקבות המצב הביטחוני בירושלים והפיגוע הקשה שאירע בעיר העתיקה, בתום סדרה של התייעצויות בין הדרג המדיני, המשטרה ויתר גורמי הביטחון", נמסר. בנוסף, הכניסה להר הבית תותר למתפללים מוסלמים בגיל 50 ומעלה בלבד. לא חלה הגבלת גיל לנשים, וכניסת המתפללים תיעשה דרך שער האריות בלבד. לעומת זאת, תיירים יורשו להיכנס לעיר העתיקה.

גל הטרור - כותרות אחרונות:
נער בן 15 נדקר הלילה ליד שער שכם; המחבל נורה למוות
נחמיה ירד להציל את אהרון שנדקר: "נהרג כשרצה לעזור"
"הקטנים לא מבינים": שבת ראשונה במשפחת הנקין בלי אבא ואמא

העיר העתיקה בירושלים. נועם מושקוביץ
העיר העתיקה בירושלים, הבוקר/נועם מושקוביץ

במהלך הלילה אירע פיגוע דקירה נוסף שבו נפצע באורח בינוני נער בן 15. הפיגוע אירע בתחנת הדלק ברחוב דרך בר לב, בסמוך לשער שכם בירושלים, לא רחקו מזירת הפיגוע אמש. הנער נדקר בפלג גופו העליון ופונה למרכז הטראומה של בית החולים שערי צדק עם דקירות בחזה ובגב, כשמצבו יציב. הדוקר הפלסטיני נמלט לכיוון רחוב חיים בר לב, וזמן קצר לאחר מכן נורה למוות על ידי שוטרים של מרחב קדם שהבחינו בו כשהסכין בידו.

בתוך כך, חל שיפור במצבה של הצעירה שנפצעה אמש בפיגוע הדקירה בשער האריות ומאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם שבעיר, כשהיא מונשמת ומורדמת. היא נותחה במהלך הלילה ומצבה מוגדר כעת בינוני עד קשה.
הפצועה היא אשתו בת ה-22 של אהרן בנט, שנרצח אמש בפיגוע. בנם בן השנתיים נפצע באורח קל.

בפיגוע נרצח הרב נחמיה לביא, בן 41, שהגיע למקום על מנת להושיט עזרה לאהרון בנט ולמשפחתו. המחבל, מוהנד שפיק, נורה למוות. לביא יובא למנוחות היום בשעה 12:00 בהר המנוחות שבירושלים. הלווייתו של אהרן בנט תתקיים במהלך היום בהר הזיתים שבבירה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
פיגוע בעיר העתיקה בירושלים, 3 לאוקטובר 2015. נועם מושקוביץ
זירת הפיגוע בירושלים, אמש/נועם מושקוביץ

במהלך היום יקיים ראש הממשלה בנימין נתניהו דיון ביטחוני בהשתתפות שר הביטחון משה יעלון, השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט, ראש השב"כ וממלא מקום המפכ"ל ניצב בנצי סאו. במוצאי החג, יכנס נתניהו את הקבינט המדיני-ביטחוני.

(עדכון ראשון 6:48)

העיר העתיקה בירושלים. נועם מושקוביץ
העיר העתיקה בירושלים/נועם מושקוביץ
העיר העתיקה בירושלים. נועם מושקוביץ
העיר העתיקה בירושלים/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully