וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחל ירה בילד פלסטיני ופצע אותו? צה"ל: הוא שיחק בנשק

3.10.2015 / 16:45

מבדיקת כוחות הביטחון עולה כי בן השש שנפצע בינוני לאחר שנורה בבטנו במזרח קלקיליה נפגע כאשר נפלט כדור מנשק שהחזיק בו. מקורות פלסטינים הוסיפו כי המשפחה בדתה את הסיפור על מנת לקבל פיצויים מהרשות הפלסטינית

צילום: דניאל אליאור

(עצרת המחאה נגד אזלת היד של הממשלה אל מול הפיגועים בגדה, אתמול)

הילד הפלסטיני בן השש שנפצע באורח בינוני מירי היום (שבת) במזרח קלקיליה, נפגע כתוצאה מפליטת כדור בעת משחק בנשק, ולא מירי של מתנחלים – כל עולה מבדיקה שערכו צה"ל והמנהל האזרחי. על פי מקורות פלסטיניים, בני המשפחה סיפרו לכוחות ולתקשורת הפלסטינית כי מדובר בירי מתנחלים משום שרצו לקבל פיצויים מטעם הרשות הפלסטינית. עוד ציינו, כי לא רצו לערב את אחיו של הילד, שכלי הנשק היה שייך לו.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
נתניהו: אם אבו מאזן לא יילחם בטרור, אנחנו נעשה זאת
אב ובנו נפצעו קשה וקל בהתרסקות מטוס קל באזור השרון
25 שנה מאז שחלקה המזרחי נטמע במערבי, האם הפליטים ייטמעו בגרמניה?


הילד, יוסוף ביאן אל-טביב, פונה מוקדם יותר היום לבית החולים בקלקיליה ונכנס לחדר ניתוח. בתחילה לא היה ברור אם אכן מדובר בפצע ירי או מפגיעה מגורם אחר, משום שהכוחות שהגיעו לזירה לא מצאו בה תרמילים או דם. ואולם, בחדר הניתוח נמצא כי הילד אכן נפגע בבטנו מקליע.

ילד פלסטיני בן 6 נורה על ידי מתנחל במזרח קלקיליה, 3 באוקטובר 2015.. טוויטר, צילום מסך
זירת אירוע הירי/צילום מסך, טוויטר

האירוע, שבתחילה דווח בתקשורת הערבית כפיגוע נקמה, מתרחש יום לאחר הלוויית נעמה ואיתם הנקין מההתנחלות נריה, שנרצחו שלשום בפיגוע ירי בסמוך לאיתמר שבשומרון. בזמן ההלוויה התקיימו תפילות מחאה במקומות רבים ברחבי הארץ והפגנות נגד אוזלת היד, לטענת המוחים, של הממשלה נגד אירועי הטרור. לאחר הפיגוע פרצו עימותים בין מתנחלים לפלסטינים בכמה מוקדים ברחבי יהודה ושומרון, בהם נפצעו כמה בני אדם ונעצרו מפגינים יהודים.

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully