וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונות על המסיבות ב"אחוזת פלייבוי החדשה" של הזוג הפרובוקטיבי

11.10.2015 / 7:48

עשרות דוגמניות בביקיני, התפלשות בכסף, מסיבות בריכה רועשות וספיידרמן - ככה נראים החיים של בני הזוג יוטה שמעצבנים את השכנים בבברלי הילס

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אינסטגרם

יו הפנר, שכנים חדשים הגיעו לרחוב ואתה צריך להתחיל לפחד: בסטיון ומריה יוטה עברו לאחרונה להתגורר בשכונת בוורלי הילס היוקרתית בלוס אנג'לס. כמו כל שכן טוב, הם החליטו לערוך חנוכת בית צנועה - שכללה 350 אורחים, שטיח אדום, מוזיקה רועשת ואלכוהול שזרם כמו מים.

מסתבר שחנוכת הבית הייתה יריית הפתיחה לחיי ההוללות המופרכים שהשניים מנהלים ומתעדים ברשתות החברתיות. מלבדם, בדירה מתגוררות עוד עשרות דוגמניות שמתהלכות בבגדים שלא מותירים הרבה מקום לדמיון. מלבד התחביבים הרגילים של אנשים עשירים שכוללים שהיה ממושכת בבריכה והתפלשות בערימות של דולרים, החבורה העליזה נוהגת גם להתחפש לגיבורי על – בגרסה שמותאמת למבוגרים בלבד.

בסטיון ומריה, שמתפרנסים משלל עסקים ביניהם מכירת מוצרי הרזיה שפועלים בזמן השינה, שכרו את הבית בסכום צנוע של 40,000 דולרים בחודש. למרות שהוא לא שייך להם, הם לא חשבו פעמיים לפני שעיטרו את דלת המוסך בפורטרט עצום עם דמויותיהם.

הקהילה בשכונה היוקרתית לא מרוצה מאורח החיים הססגוני והקולני שהשניים מנהלים, אולם לדברי בסטיון מדובר בקנאה טהורה. "השכנים רואים בחורות צעירות ויפות שנכנסות ויוצאות מהאחוזה שלנו והם פשוט אכולי קנאה. שמעתי שהכתירו את הבית שלנו בתור "אחוזת פלייבוי החדשה", סיפר בריאיון שנתן ל"NEW YORK DAILY NEWS". כיוון שהשם כבר תפוס, ואולי מתוך כבוד לאחוזה המיתולוגית, החליטו השניים להעניק לאחוזה את השם YOLO – ההוכחה הניצחת לכך שכסף לא קונה טעם.

בתקשורת המקומית מדווחים על תלונות השכנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully