וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: תרגיל סקייטבורד של ילד בן 11 הדהים את הרשת

1.10.2015 / 10:47

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

המהלך של האיחוד האירופי לסימון מוצרים מההתנחלויות מזכיר "ימים אפלים באירופה" - כך אמר אמש ראש הממשלה בנימין נתניהו, לשרת החוץ של האיחוד האירופי, פדריקה מוגריני, במהלך פגישה שקיימו השניים בניו יורק. הערב ינאם נתניהו בעצרת האו"ם.

ועדת טירקל למינוי בכירים בשירות המדינה, התכנסה היום כדי לדון במועמדותו של סגן ראש השב"כ רוני אלשיך לתפקיד מפכ"ל המשטרה. היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, הבהיר בימים האחרונים כי הוא אינו רואה סיבה שיכולה למנוע את המינוי.

שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, אמר הלילה כי יש צורך בתיאום בין צבאות ארה"ב ורוסיה בנוגע לתקיפות האוויריות בסוריה. בתום פגישה עם מקבילו הרוסי, סרגיי לברוב, הוסיף קרי כי השיחות עשויות להתחיל מהר מאוד, "אולי אפילו מחר".

אשר ברדשאו, רק בן 11, הדהים גולשים ברשת כשהצליח לעשות את אחד התרגילים הכי מאתגרים שניתן לבצע בסקייטבורד - סיבוב של 900 מעלות באוויר, כלומר שניים וחצי גלגולים באוויר. תיעוד התרגיל צבר בתוך יומיים עשרות אלפי צפיות ברשת.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully