וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלביית "תנו לחיות לחיות" בגליל הוצתה; 2 כלבים נשרפו למוות

28.9.2015 / 9:04

14 כלבים שניצלו מהשריפה פונו לבית המחסה של העמותה בכפר רות שליד מודיעין, ובעמותה קוראים לבוא ולאמצם. כלב נוסף נפגע והועבר לטיפול רפואי. "שתי נשמות תמימות מתו בייסורים. על מה? למה?"

צילום: באדיבות "תנו לחיות לחיות", עריכה: יאיר דניאל

עמותת "תנו לחיות לחיות" הודיעה אמש (ראשון) כי הכלבייה שהיא מפעילה בסכנין שבגליל התחתון הוצתה, וכי שני כלבים נשרפו למוות. על פי הודעת העמותה, לאחר שהצליחו צוותי הכיבוי לכבות את הלהבות ולהציל חלק מן הכלבים, האחרונים הועברו לכלביית כפר רות שליד מודיעין, וממתינים לאימוץ.

בשעות הבוקר אישרו ברשות הכבאות וההצלה כי השריפה אכן נגרמה כתוצאה מהצתה. "במסגרת החקירה אותרו במקום ראיות, שלפיהן ניתן לקבוע כי מדובר באירוע פלילי", מסר קצין החקירות רשף משנה קובי כהן. מסקנות החקירה הועברו לידי המשטרה להמשך החקירה.

לקריאה נוספת:
קשר כלב בשרשראות וגרר אותו עם רכבו - עד שמת. תיעוד
חשד: בן 82 קשר חתול לרכב ונסע - כי שרט את נכדתו
"רצח לאור יום": כלב הוטבע למוות בחוף ים בנתניה

חשד להצתה בכלביית תנו לחיות לחיות שבגליל, ספטמבר 2015. בשיר אמין, תנו לחיות לחיות, ספק 500
אחד הכבאים עם כלב שהציל, אמש/ספק 500, בשיר אמין, תנו לחיות לחיות

"היידי, אהובה עדינה כל כך, ניסתה לברוח מהכלוב הבוער והצליחה", כתבה מפעילת עמוד הפייסבוק של העמותה. "היא הגיעה לכלוב של מקס, הילדון שיש לו כל כך הרבה נמשים מתוקים על האף. אבל האש תפסה את שניהם. כשסבתא רות מאי שמנהלת את הכלבייה הגיעה אליהם, היא מצאה את גופותיהם המפויחות שוכבות זו ליד זו. הלוואי והייתי יכולה להעביר לכם במילים את הכאב הנורא שבמחשבה על חוסר האונים של שתי נשמות תמימות שמתו בייסורים. על מה? למה?".

עוד נכתב בפוסט כי כלב נוסף בשם מוני נפגע קשות בשריפה, והועבר למרפאת העמותה לקבלת טיפול רפואי. 14 כלבים נוספים יצאו ללא פגע בזכות מכבי האש שהגיעו למקום ופתחו להם מיד את הכלובים.

בעמותה קוראים להגיע לכלביית כפר רות ולאמץ את הכלבים שניצלו ופונו אליה: "הם מבוהלים עד עמקי נשמתם. כלבים שעברו לילה שחור, ליל גיהנום - זקוקים לכם שתבואו לקחת אותם הביתה. שתבואו לחבק אותם בלי סוף. להשכיח את המראות והריחות הכואבים. כולם בגילאי שמונה חודשים עד שלוש שנים, כולם מקסימים וטובים, מחכים לכם בכלבייה שלנו שתבואו לנחם, לחבק, תבואו לקחת אותם הביתה - הם כל כך זקוקים לכם!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
כלבים שאומצעו לאחר השריפה בכלביית "תנו לחיות לחיות" בסחנין. יעל ארקין, תנו לחיות לחיות,
אחד הכלבים שנפגעו בשריפה ואומץ, הבוקר/יעל ארקין, תנו לחיות לחיות

שניים מהכלבים שנפגעו בשריפה זכו הבוקר לבתים חדשים: בלקי, כלב מעורב בן ארבע הסובל מפגיעה ברגלו, ולוק, אף הוא כלב מעורב בן ארבע, הסובל מכוויות בצדי גופו.

מהעמותה נמסר כי במהלך השנים סבלה הכלבייה משורה של התנכלויות, פריצות, גניבות של ציוד ואפילו גניבה של אחד הכלבים, ואף הוגשו שלוש תלונות למשטרה, האחרונה שבהן לפני כחצי שנה, אך עד כה לא נעצרו חשודים.

חשד להצתה בכלביית תנו לחיות לחיות שבגליל, ספטמבר 2015. בשיר אמין, תנו לחיות לחיות, ספק 500
מפעילת הכלבייה רות עם הכלבים ששרדו את השריפה/ספק 500, בשיר אמין, תנו לחיות לחיות

יעל ארקין, מנכ"לית תנו לחיות לחיות, אמרה הבוקר: "הכלבים שהגיעו לכלבייה בסכנין זכו ליחס חם ואוהב מהמתנדבים שלנו. נמשיך לפעול למרות הפשע המחריד והאכזרי. זוהי חובתנו למתנדבים, לשותפים ולתושבי האזור שרובם המכריע מזועזע היום יחד אתנו. אנחנו קוראים למשטרת ישראל לפעול בכל דרך אפשרית על מנת לאתר את הפושעים ולהעמידם לדין".

בית המחסה שאליו פונו 12 הכלבים נמצא בכניסה לכפר רות, ופתוח בשעות 10:00-17:00. ניתן לברר פרטים בטלפון 03-6241776, שלוחה 3.

חשד להצתה בכלביית תנו לחיות לחיות שבגליל, ספטמבר 2015. בשיר אמין, תנו לחיות לחיות, ספק 500
חשד להצתה בכלביית תנו לחיות לחיות שבגליל, ספטמבר 2015/ספק 500, בשיר אמין, תנו לחיות לחיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully