וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת היום: עשרות אלפי בני אדם יצאו לטייל ברחבי הארץ

המטיילים פקדו את אתרי קק"ל, שמורות הטבע והגנים וחופי הכנרת. בשל המבקרים הרבים, תוגברו צוותי הפיקוח בחופים ובמים, וכמה חופים נסגרו לסירוגין בהתאם לתפוסה. "הגענו לבלות את אחת השבתות האחרונות של הקיץ"

צילום: איגוד ערים כינרת

בזכות למזג האוויר הנעים והירידה בטמפרטורות שהורגשה בימים האחרונים, עשרות אלפי בני אדם יצאו היום (שבת) לטייל ברחבי הארץ. הנופשים ביקרו ביערות ובפארקים של קק"ל, בשמורות הטבע, הגנים הלאומיים וחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים ובחופי הכנרת.

האתרים הבולטים של קק"ל, שבהם נרשם ריכוז מטיילים גבוה במהלך היום, הם אגמון החולה ויער ברייה בצפון, יער בן שמן ויערות הרי ירושלים במרכז. כמו כן, אלפי מטיילים בילו בחניוני יער להב וביריה בדרום. בקק"ל מסרו כי הם נערכים לקראת מאות אלפי המטיילים שצפויים להגיע גם בימי חג הסוכות.

גם שמורת טבע נחל שניר, שמורת טבע בניאס, שמורת טבע נחל עיון וגן לאומי חורשת טל מלאים במבקרים. חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים מלאים במטיילים שהחליטו להקדים את לינות הלילה בשטח וכ-4,000 מטיילים ישנו הלילה בחניונים שבגן לאומי ממשית, חאן בארות, גן לאומי אשכול, גן לאומי עין חמד, גן לאומי ירקון, גן לאומי חורשת טל וגן לאומי אכזיב.

מאז אתמול פקדו את חופי הכנרת כ-40 אלף נופשים. עקב התנועה הרבה בחופים, איגוד ערים כנרת בשיתוף השיטור הימי תגבר היום את צוותי הפיקוח בחוף במים. כמו כן, החופים חלוקים-כורסי-לבנון, חוקוק, צינברי וצאלון נסגרים לסירוגין בהתאם לתפוסה.

עוד בוואלה! NEWS:
הסתיו מגיע? ירידה בטמפרטורות ומזג אוויר נאה בחג הסוכות
"ללא הצדקה": חשוד בשבירת עציצים הוחזק במשך לילה שלם במעצר
וואלה, הבנתי: למה בעצם מקשטים את הסוכה?

נופשים בחוף מפרץ אמנון בכינרת 26 ספטמבר 2015. איגוד ערים כינרת,
"צפוף כאן מאוד, אבל החוף יחסית נקי". חוף מפרץ אמנון בכנרת/איגוד ערים כינרת

"צפוף כאן מאוד, אבל החוף יחסית נקי", סיפרה חגית, תושבת הגליל התחתון. "עובדי הנקיון דואגים לנקות אחרי הנופשים. חבל שהנופשים לא מצליחים לשמור על נקיון השירותים והמקלחות, אבל הכי חשוב שהילדים נהנו".

היום מתקיימת בפעם האחרונה לשנה זו פעילות "יצאת נקי יצאת חינם" בחוף לבנון שמטרתו לשמור על ניקיון החוף. במבצע השתתפו מאות נופשים שאספו שקיות פלסטיק, בדלי סיגריות ואשפה, ובתמורה נהנו מהחזר דמי חניה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"נערכים לאלפי הנופשים הצפויים להגיע במהלך חג סוכות"

דנה בכר מנהלת אגף סובב כנרת ציינה כי "במהלך השבת עשרות אלפי נופשים פקדו את חופי איגוד ערים כינרת ומאות השתתפות בשבת האחרונה של מבצע 'יצאת נקי יצאת חינם' בחוף לבנון. אנו נערכים לקראת אלפי הנופשים הצפויים לפקוד את החופים גם במהלך חג סוכות. במקביל, מתקיימת פעילות הסברתית לחשיבות השמירה על ניקיון החופים".

"הגענו לבלות את אחת השבתות האחרונות של הקיץ בחוף לבנון, כפי שאנחנו עושים פעמים רבות במהלך הקיץ", סיפר ליעד מנדל, נופש בחוף לבנון. "שמחנו לגלות שאנחנו יכולים לתרום בניקיון החופים ולהנות מהחזר דמי החנייה. זה מבצע חשוב ששומר על החוף נקי ויכול לחנך את הנופשים לשמור על הניקיון".

נופשים בחוף מפרץ אמנון בכינרת 26 ספטמבר 2015. איגוד ערים כינרת,
"מבצע חשוב שיכול לחנך את הנופשים". חוף מפרץ אמנון בכנרת/איגוד ערים כינרת

מזג האוויר הנעים יימשך גם בימים הבאים. מחר, ערב חג הסוכות, מזג האוויר יהיה נאה עד מעונן חלקית עם עננות בגובה רב. כמו כן, צפויה ירידה נוספת בטמפרטורות. ביום שני לא יחול שינוי של ממש בטמפרטורות ויישאר נאה עד מעונן חלקית. ביום שלישי תחול התקררות נוספת ומזג האוויר יהיה מעונן חלקית, כאשר בשעות הבוקר אף ייתכנו טפטופים לאורך החוף.

הטמפרטורות החזויות להיום והלילה: בתל אביב מ-31 מעלות היום עד 22 בלילה, בחיפה מ-28 עד 22, בירושלים מ-29 עד 19, בבאר שבע מ-32 עד 18, בטבריה מ-37 עד 24, בים המלח מ-37 עד 28, במצפה רמון מ-32 עד 18, בקצרין מ-32 עד 18 ובאילת מ-39 עד 25.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully