וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מביש": בני ברק פסלה את קמפיין "מחבקים את החיילים החרדים"

25.9.2015 / 0:09

הקמפיין, שעלה לפני כשבועיים על רקע היחס הפוגעני כלפי חיילים חרדים, נפסל להצגה בבני ברק מאחר שהוא "עלול להתנגש ברגשות הציבור", ובעיקר בגלל המילה "מתחבקים". "העירייה נכנעת למיעוט קיצוני ואלים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

עיריית בני ברק הודיעה אתמול (ראשון) על איסור פרסום מודעות של הקמפיין "מחבקים את החיילים החרדים" שעלה לפני כשבועיים על רקע היחס הפוגעני שלו זוכים לובשי המדים ברחובות העיר החרדית. הקמפיין פורסם עד כה בכמה ריכוזים חרדיים, אולם בבני ברק העירייה סירבה לפרסום בעיקר בשל השימוש במילה "מתחבקים". "הצילום, בצירוף ההדגשה 'מתחבקים', עלול שתהיה בהם קונוטציה שתתנגש ברגשות הציבור, ומשום כך, על פי הוראות חוקי העזר, אין אפשרות לפרסמם", נכתב בהודעת העירייה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הקבינט אישר את התכנית שיזם נתניהו להחמרת ענישה למיידי אבנים
ניצולים מהאסון ליד מכה: "אנשים טיפסו זה על זה רק כדי לנשום"
"חשופים לקרינה מסרטנת": שביתה בבית ספר בתל אביב בגלל שנאי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הודעת העירייה/מערכת וואלה, צילום מסך

אשר גולד, מנהל קמפיין "מחבקים את החיילים החרדים", מסר בתגובה כי "חבל מאוד שעיריית בני ברק נכנעת למיעוט קיצוני ואלים. הקמפיין הזה מבטא את רחשי הלב של הרוב השפוי בציבור החרדי. קיבלנו עד היום מאות תגובות אוהדות מאנשים שאומרים לנו שהם מחכים כבר שנתיים שמישהו יעשה קמפיין כזה. היינו מצפים מהעירייה שתלך אחר הרוב ולא אחר המיעוט".

לפי מארגני הקמפיין, המימון מגיע מאיש עסקים ישראלי שביקש להישאר בעילום שם והוא צולם ברחוב גאולה בירושלים. "הציבור החרדי הפסיק לשתוק", אמרו המארגנים לפני כשבועיים, עם פרסום התמונות. "אל מול גלי השנאה נגד החיילים שלנו, החיילים החרדים, תינתן בקמפיין תשובה הולמת המשקפת את רחשי לבו של הרוב השפוי בציבור החרדי". הם הוסיפו: "רוב הציבור החרדי עמד בשנתיים האחרונות מנגד כשהוא לא מוצא את הדרך להביע את מחאתו נגד קמפיין ההסתה נגד החיילים. כעת יש דרך לעשות זאת. 'מחבקים' היא התשובה לחרד"קים".

(עדכון ראשון: 23:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully