וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מהאוויר: הפצצות ג'בהת אל-נוסרה על מובלעות שיעיות

ארגון המורדים הג'יהאדיסטי המסונף לאל-קאעדה תיעד מהאוויר תקיפות על הכפרים פועא וכפריא, המובלעות היחידות שנותרו בשליטת כוחות אסד במחוז אידליב, שם נערכים קרבות קשים. מפקד בכיר באל-נוסרה נהרג

ג'בהת אל-נוסרה, ארגון המורדים הסורי המסונף לאל-קאעדה, פירסם בסוף השבוע תמונות נדירות שצולמו מרחפן ומתעדות את הפצצות הארגון על הכפר פועא בפרברי אידליב בצפון מערב סוריה.

לאחרונה תיעדה ג'בהת אל-נוסרה את השתלטות לוחמיה על שדה תעופה אבו דורור של צבא אסד הסמוך לאידליב, וברשות המשטר נותרו רק שתי מובעלות אחרונות – הכפרים השיעים פועא וכפריא - באזור שכולו נשלט בידי המורדים. בנוסף לכך, תיעד הארגון את לכידתם בשבי של חיילים מצבא סוריה, ולאחר מכן דווח שהוא הארגון שהוציא להורג את 56 חיילים.

גוף התקשורת של ג'בהת א-נוסרה, ש.מ.מ, אחראי לתמונות הבלעדיות של ההפצצות של הארגון הסוני. גורמים מטעם משטרו של אסד טענו שהצליחו להדוף את התקיפות, ובכלל פיגועי התאבדות שהוציאו המורדים, והוסיפו שמטוסי הצבא הגיבו בשורה של תקיפות אוויריות על מוקדים של המורדים בקירבת שני הכפרים. בתקיפות נהרגו יותר ממאה לוחמי ג'בהת אל-נוסרה.

אתמול דיווח הארגון הסורי לזכויות אדם שבמסגרת הקרבות ליד פועא וכפריא, נהרג גם אבו חסן א-טונסי, מפקד בכיר בג'בהת אל-נוסרה. א-טונסי הגיע לסוריה ב-2012 ולפני כן שירת כלוחם בדרגת סגן שהיה מקורב למנהיג אל-קאעדה, אוסמה בין לאדן באפגניסטן ובעיראק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully