וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי בן 19 תקוע בטורקיה בחשד שזייף דרכון: "מתנכלים לי"

דנה ירקצי ודב גיל-הר

17.9.2015 / 16:47

אליה מרום מבני ברק ממתין לטיסה בשדה תעופה באיסטנבול לאחר שהרשויות טענו כי זייף את דרכונו וניסה להיכנס למדינה. לטענתו, הוא פספס את טיסת המעבר ארצה ורצה לקנות כרטיס טיסה חדש: "אני גמור, אין לי מה לאכול". דיווח לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן,

אליה מרום, בן 19 מבני ברק, תקוע בשדה התעופה אטאטורק בטורקיה לאחר שהרשויות במדינה האשימו אותו כי זייף את דרכונו. מרום, שחזר מאומן שבאוקראינה דרך איסטנבול, פספס את טיסתו וכעת הוא ממתין לפתרון בעניינו. "הם משחקים בי כי אני יהודי. ביקשתי מהם שישחררו אותי. אני גמור, אין לי מה לאכול", אמר מרום והביע חשש כי יצטרך לבלות את השבת במקום. ממשרד החוץ נמסר כי השגרירות עושה מאמצים לשחררו.

"הגעתי אתמול בשעה 23:30 והמטוס המריא מוקדם מהשעה שבה היה אמור לצאת", טען מרום בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. "יצאתי רק לשנות את הטיסה, לא יצאתי מהשדה, והמטוס המריא לי מול העיניים. אמרו לי: 'אנחנו לא חותמים לך על הדרכון כי אתה ברחת', אבל בסך הכול יצאתי לחצי שעה כדי לקנות כרטיס חדש. עכשיו הם רוצים ממני 10,000 דולר. הם אמרו לי שאי אפשר לצאת מגבולות טורקיה כי לא חתמתי על יציאה מטורקיה, אבל בכלל לא יצאתי".

לקריאה נוספת:
"יצא להתבודד": חשש לחייו של צעיר ישראלי שנעדר באומן
ישראלי שעבד בחברת בנייה בניגריה נרצח במהלך ניסיון חטיפה
"האב שבור": איתן בן ה-6 טבע למוות בבריכה במהלך נופש בטורקיה

ראיון עם  ישראלי שתקוע בשדה התעופה אטאטורק באיסטנבול. מערכת וואלה! NEWS
"אני בסיוטים". מרום בשדה התעופה בטורקיה/מערכת וואלה! NEWS

מרום הסביר כי הוא נמצא בתנאים קשים. "עכשיו אני שוכב על הרצפה בשדה, אין לי מה לעשות. התקשרתי למשרד החוץ, התקשרתי להורים שלי והם מנסים לעזור לי מישראל. אולי אבא שלי יצטרך לבוא לעזור לי. אני בסיוטים, לא יודע אם אגיע לשבת בארץ", אמר.

מהקונסוליה הכללית באיסטנבול נמסר: "עם קבלת המידע הבוקר מחדר מצב של משרד החוץ פועלת הקונסוליה באופן נמרץ מול הרשויות המקומיות לאיתור הישראלי אליה מרום. חדר מצב של משרד החוץ עומד בקשר ישיר עם משפחתו בארץ". הקונסול הכללי באיסטנבול שי כהן אמר: "אנו רואים בטיפול בישראלים הנקלעים למצוקה חשיבות עליונה ונעשה ככל שביכולתנו לסייע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully