וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכל פיגוע בצומת תפוח: שוטרי מג"ב עצרו מחבל ששלף סכין ממכנסיו

16.9.2015 / 16:49

במהלך חיפוש על גופו, ניסה צעיר משכם לדקור את שוטרי מג"ב. אחד הלוחמים דרך את נשקו והמחבל הצליח לחמוק. בתום מרדף קצר נעצר. בחקירתו הודה שתכנן לבצע פיגוע דקירה

צילום: חטיבת דוברות המשטרה

שוטרי מג"ב הצליחו היום (רביעי) לסכל פיגוע דקירה בצומת תפוח. המחבל, תושב שכם בשנות ה-20 לחייו, נעצר כשניסה לדקור את הלוחמים באמצעות פגיון. הוא הועבר להמשך חקירה, שבמהלכה הודה כי ניסה לבצע פיגוע דקירה.

המחבל הגיע למחסום תפוח, שאותו מאיישים לוחמי משמר הגבול מפלוגה ל"ט, ועליו תיקו האישי. החשוד עורר את חשדם של הלוחמים ולא נענה תחילה לקריאותיהם לעצור. כשלבסוף נעצר ערכו הלוחמים חיפוש מעמיק על גופו. אך בעודם מבצעים את החיפוש, שלף החשוד פגיון ממכנסיו וניסה לדקור את הלוחמים. רב-שוטר ד' דרך את נשקו והחשוד, שזרק את הפגיון מידו, החל לברוח מהמחסום. בתום מרדף קצר עצרו אותו הלוחמים. החשוד נלקח לחקירה שבמהלכה הודה כי תכנן לבצע פיגוע דקירה אך לא ציפה שהלוחם ידרוך את נשקו ולכן ברח.

לקריאה נוספת:
יידוי אבנים, בקבוקי תבערה: חג אלים בעיר העתיקה
נתניהו מציע: מעצר מנהלי לחשודים ביידוי אבנים ובקבוקי תבערה
בדרך מארוחת החג: בן 64 נהרג לאחר שאבנים יודו על רכבו בירושלים

סיכול ניסיון פיגוע דקירה בצומת תפוח על ידי לוחמי משמר הגבול. חטיבת דובר המשטרה
הפגיון שנתפס/חטיבת דובר המשטרה

מפקד פלוגה ט"ו רפ"ק רועי עמוס שיבח את הלוחמים על הפעולה המהירה: "הלוחמים היו מוכנים וערוכים, זו בדיוק הסיבה שהאירוע הסתיים כך, מדובר באירוע של מספר שניות כך שערנות ומוכנות מבצעית הם המענה היחיד שאיתו ניתן להתמודד מול האירועים הללו. רש"ט ד' פעל כמצופה מכל לוחם משמר הגבול לפעול כשמדובר בניסיון פגיעה ממשית בחייו ובחיי חפים מפשע".

לפני כחודש נפצע באותו המקום לוחם מג"ב באורח קל כשנדקר על ידי פלסטיני. המחבל, מחמד עמשה, בן 25 מהכפר ראעי שמדרום-מערב לג'נין, נורה על ידי לוחם נוסף שהיה במקום ומת בהמשך מפצעיו. לדברי הכוחות, המחבל הגיע למחסום ואמר להם כי הוא לא חש בטוב. לאחר מכן, כשהורו לו להתקרב, הוא שלף סכין ודקר את אחד מהם. הלוחם נפצע קל והצליח להדוף את המחבל, כשלוחם נוסף פגע בפלסטיני ונטרל אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully