וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה המקומית -חדשות הדרום 16.9.15

עיריית שדרת הבטיחה מלגה לכל סטודנט, מדוע אם כן נותרו סטודנטים מאוכזבים? שנה אחרי צוק איתן יתקיים פסטיבל בנתיב העשרה בקריאה לשלום עם השכנים, תלמיד בן 17 מתל שבע חזר עם הישג מאליפות אירופה בקיקבוקסינג, וגם נעה בלחסן בדרך לאלבום בכורה

מערכת וואלה!

אחרי שלא הצליחו לעבוד בקיץ בגלל מבצע צוק איתן, הוזמנו סטודנטים תושבי שדרות על ידי העירייה
להגיש בקשות לקבלת מלגה, שתסייע להם לממן את עלות שנת הלימודים. אלא שאז התברר שהקריטריונים לקבלתה שונו ורבים מהם לא זכו להנות מהכסף. לאחרונה אף הוגשה תביעה בעניין .

התקווה והרצון לחיות בשלום עם השכנים בעזה עומדים במרכזו של "פסטיבל בלבן" שיתקיים ביום שני הבא: יום השלום הבינלאומי. הכמיהה הזו מגיעה דווקא ממושב נתיב העשרה שהיה חשוף אפילו לאחרונה לירי מעבר לחומות. אנה רויטמן פגשה את יוזמי הפסטיבל שיתקיים בפעם השנייה.

אחרי שמונה שנות אימונים זכה תלמיד בן שבע עשרה מתל שבע להישג מכובד באליפות אירופה בקיקבוקסינג שהתקיימה לאחרונה. אחמד אבו סוויס שמע מה הביא אותו לספורט הזה וגם איך הוא מרגיש כשהוא צריך לייצג את מדינת ישראל.

נועה בלחסן גדלה בתלמי אליהו במשפחה בת אחד עשר ילדים שחזרה בתשובה ולאחר מכן בשאלה, את מילות השיר הראשון שהלחינה כתב אביה וגם א?ח?יה ובני דודיה עוסקים בתחום. את כל זה היא מביאה לתוך המוסיקה שלה, לאלבום ראשון שעומד לצאת בקרוב ולהופעה במצפה רמון שתתקיים ביום שישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully