וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בארה"ב: טניסאי עבר שחור נעצר באלימות בידי המשטרה. תיעוד

סרטון אבטחה תיעד שוטר שהתנפל בניו יורק על ג'יימס בלייק, שדורג בעבר במקום הרביעי בעולם, והפיל אותו לקרקע לאחר שזיהה אותו בטעות כחשוד בפרשת הונאה. המפכ"ל התנצל והשוטר הושהה מפעילות שטח

רויטרס

משטרת ניו יורק פרסמה הלילה (שבת) סרטון שתיעד את מעצרו השגוי של שחקן הטניס לשעבר ג'יימס בלייק שאירע ביום רביעי האחרון. בלייק האפרו-אמריקני היה בדרכו לצפייה בתחרות ארצות הברית הפתוחה בטניס כשלפתע זינק עליו שוטר והפיל אותו לקרקע. המשטרה מסרה כי הוא זוהה בטעות כחשוד בפרשת הונאה. התקרית עוררה מחדש את הביקורת כלפי המשטרה בארצות הברית, לאחר שבתקופה האחרונה נהרגו כמה שחורים על ידי אנשי אכיפת החוק במקרים שנויים במחלוקת.

מפקד משטרת ניו יורק וויליאם ברטון אמר כי בלייק נראה כמו ה"תאום" של החשוד ובהמשך הביע את התנצלותו בפניו. השוטר שהתנפל על שחקן הטניס השחור הוא ג'יימס פרסקטורה, שהושהה מפעילות שטח עד לבירור הנושא. לפי תחנת הרדיו המקומית WNYC, בעבר הוגשו נגד פרסקטורה חמש תביעות אזרחיות בגין שימוש מוגזם בכוח.

"חלק מהמידע על פרטיו האישיים נמצא בכלי התקשורת", אמר המפכ"ל, שהבהיר כי במהלך החקירה תבחן המשטרה את עברו של פרסקטורה. בלייק, שבשיאו דורג במקום הרביעי בעולם, טען כי השוטר הפעיל כוח מוגזם כשהוא קפץ עליו והפיל אותו.

עוד בנושא
ארה"ב: פצוע קשה מירי באירוע השנה לרצח במיזורי. צפו ברגעי האימה
החשוד בטבח בכנסייה נעצר; "הוא אמר 'אני חייב לעשות את זה'"

טניסאי העבר ג'יימס בלייק נעצר בטעות על ידי שוטר בניו יורק. רויטרס
בלייק יושב על הרצפה לאחר שנעצר בידי פרסקטורה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully