וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי יממה: עד המדינה שהפיל עבריינים בכירים יצר קשר עם משפחתו

12.9.2015 / 19:38

הגבר, שעדותו הובילה השבוע להרשעתם של דמויות מפתח בעולם התחתון, נעדר מביתו שבמרכז הארץ מאתמול והערב יצר קשר עם עורך דינו ועם משפחתו. המשטרה עודכנה בכך. ההערכה היא שהוא נעלם על רקע עניין אישי

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
ההערכה היא שהוא נעדר על רקע עניין אישי/ראובן קסטרו

עד המדינה שנעדר מאז אתמול מביתו יצר הערב (שבת) קשר עם עורך דינו אסף דוק ועם משפחתו. המשטרה עודכנה על כך. עקבותיו של האיש, ששימש דמות מפתח בהרשעתם של עבריינים בכירים מהדרום, נעלמו מאז אתמול וההערכה היא כי היעלמותו קשורה לעניינים אישיים ולא למשפט.

עו"ד דוק מסר כי "מרשי שם את חייו ואת חיי משפחתו על כף המאזניים תוך מתן ביטחון מלא ברשויות אכיפת החוק כמי שאמונים על שלומם המלא וביטחונם האישי. לאחר חתימת הסכם עד המדינה הסתבר לו כי דברים רבים אינם כפי שצפה וחייו השתנו מקצה לקצה.

לדבריו, "בחודש מרץ השנה הועברה פנייה בכתב לגורמים השונים בנוגע למחדלי אבטחה חמורים של מרשי ומאז ועד היום לא נעשה עם זה דבר, ההיפך הוא הנכון. אלמלא שיתוף הפעולה וההקרבה של מרשי לא היה עולה בידי המשטרה לאסוף ראיות מספיקות להעמדתם לדין והרשעתם של כל אותם מעורבים. מצער לראות שדווקא כעת בחרה המדינה על גופיה השונים להפנות לו עורף".

עוד בוואלה! NEWS
אחרי האובך: הטמפרטורות ירדו, גשמים מקומיים בדרום
צעיר בן 21 טבע בחוף לא מוכרז בכנרת; מצבו קשה

במשטרת ישראל התקבלה אתמול פנייה מצד משפחתו של עד המדינה, שיצא מביתו שבמרכז הארץ ומאז נעלמו עקבותיו. קיים חשש לחייו של הנעדר, שכן היום נמצא מכתב פרידה שהתיר אחריו עד המדינה ובו הוא נימק את סיבות היעלמותו. במשטרה מדגישים כי לא היו איומים על חייו בתקופה האחרונה.

בשבוע שעבר הובילה עדותו של הנעדר להפללת דמויות מפתח ובכירים בעולם הפשע הישראלי. עם הרשעות אלו, תמה ההתקשרות עם עד המדינה, ומאז הוא לא זכה לאבטחה מטעם המשטרה.

מהמשטרה נמסר כי "הניסיון לקשור בין טענות מופרכות כאלה ואחרות לבין בחירתו של אדם חופשי להיעלם משוללת יסוד ומפאת צנעת הפרט אנו מנועים מלפרט סוגיות מהותיות בעניין. העד אובטח לאורך כל תקופת החקירה והעדויות בבית המשפט ונדגיש כי הטיפול בעדים ובכללם נשוא הפניה, הוא מוקפד, סדור ומותאם להערכות מצב המבוצעות כל העת ולתנאים הנדרשים והמוסכמים בעניינם".

  • עוד באותו נושא:
  • עד מדינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully