וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזה נדיר: נחש אוכל נחש גדול ממנו

30.9.2015 / 10:06

קרב נחשים אכזרי שנמשך 10 דקות רצופות הסתיים במפתיע כשהקטן מבין השניים החל לאכול את הגדול ממנו. צפו בתיעוד נדיר של קניבליזם נחשי

יוטיוב

כמו דויד וגולית, גם בקרב הנחשים הזה הצליח הקטן כנגד כל הסיכויים לנצח את הגדול ממנו - רק שמי היה מאמין שהוא גם יאכל אותו אחר כך. כן, מתברר שקניבליזם היא תופעה שידועה גם אצל נחשים, בעיקר אצל נחשי הכרכן המופיעים בסרטון כאן למעלה.

את התיעוד הנדיר הזה של נחש אוכל נחש מביא לנו שאו צ'נואה, איכר המתגורר במחוז סצ'ואן במערב סין, שעשה את דרכו לבקר את קרוביו והבחין פתאום בקרב הנחשים האכזרי הזה. בהתחלה, סיפר שאו, זה היה דווקא הנחש הגדול מבין השניים שהוביל בקרב - עד שהיוצרות התהפכו כמו בכל קרב טוב.

נחש אוכל נחש. צילום מסך
נחש אוכל נחש בקרב נחשים אכזרי/צילום מסך

הנחש השחור והארוך יותר, מסוג כרכן לבן גחון (White bellied rat snake) הכיש את הנחש הצהוב-שחור, מסוג ג'נגל כרכן (או כרכן מלך - King ratsnake), בגבו ואף הוריד לו דם, כך מספר שאו ל"דיילי מייל". הכרכן מלך - שקטן ממנו במטר וחצי - לא ויתר לו בקלות, תקף אותו חזרה באגרסיביות - והחל לבלוע אותו בשלמותו לעיני שאו שתיעד את המתרחש במצלמת הטלפון הנייד שלו. תהליך הבליעה הוא כמובן ארוך במיוחד אבל בקטע תוכלו לצפות בו בהילוך מהיר ולרייר על המסך אך אתם בקטע של אכילת נחשים. בתיאבון!

עוד באותו נושא

נחש קוברה מול נחש פיתון: מי ינצח בקרב האכזרי הזה?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • נחש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully