וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר: נחש עצום באורך 8 מטרים נמצא מאחורי מסעדה סינית

21.8.2015 / 12:32

עובדי מסעדה בבנגקוק, תאילנד, נדהמו לגלות אורח ערמומי במיוחד שחיכה להם ליד הפחים: נחש פיתון מרושת ענק ותוקפני - שרק 17 כבאי אש הצליחו לחלץ אותו משם. למזלם של הסועדים - הוא נותר רעב

צילום מסך

תכננתם לטוס לתאילנד בקרוב? אולי כדאי שתשקלו לשנות יעד. נחש פיתון מרושת ענק נמצא מאחורי מסעדה סינית בעיר בנגקוק - כמה מטרים מלבד מהסועדים במקום. צוות המסעדה מיהר לקרוא לצוות מכבי האש שיחלצו משם את הנחש - כשלא פחות מ-17 כבאים נדרשו כדי להרים אותו מהקרקע.

התקרית הנדירה הזאת תועדה ע"י מספר מקומיים שהתקבצו סביב הנחש בזמן שאנשי צוות כיבוי האש הרימו אותו בזהירות על הידיים. אחד הכבאים כיסה את ראשו של הנחש בשקית ואחר מדד את אורכו שהגיע לנתון המדהים של 8 מטרים - גדול במיוחד בהתחשב בכוסדה ששנחשי פיתון מרושת מגיעים לאורך ממוצע של בין 3 ל-6 מטרים.

נחש ענק נמצא מאחורי מסעדה סינית. יוטיוב, צילום מסך
האורך לא קובע: נחש פיתון עצום נתפס מאחורי מסעדה בבנגקוק/צילום מסך, יוטיוב

הנחש העצום, שמשקלו הגיע בערך ל-150 קילוגרמים, נחשב אמנם לתוקפני מאוד אך הוא אינו ארסי ואינו נוהג לתקוף בני אדם. אולם, בעבר כבר תועדו מקרים של נחשי פיתון מרושת שהרגו ואכלו ילדים. מקורו של הפיתון המרושת בדרום-מזרח אסיה, הוא ניזון מיונקים ועופות - ונחשב לאחד הנחשים הגדולים ביותר בעולם. הנחש שנתפס בבנגקוק חולץ ע"י צוות הכבאים ושוחרר לחופשי ביערות.

עוד באותו נושא

צפו בנחש הקוברה בעל שני הראשים שמנסים לאכול זה את זה

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully