וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצבו של התינוק שטולטל: "מגיב לסביבה"

רויטל בלומנפלד ואבי אשכנזי

10.9.2015 / 10:11

התייצב מצבו של בן הארבעה חודשים מראשון לציון, שמאושפז באסף הרופא שבצריפין לאחר שעל פי החשד הוריו טלטלו אותו. מעצרם של בני הזוג הוארך עד יום שני. עיקר החשד של המשטרה מופנה כלפי האב

צילום: יותם רונן, עריכה: גדי וינסטוק

שיפור במצבו של התינוק בן הארבעה חודשים, שאושפז לאחר שעל פי החשד טולטל על ידי הוריו - כך נמסר הבוקר (חמישי) מהמרכז הרפואי אסף הרופא שבצריפין. לאחר בדיקות רפואיות נוספות והערכת מצבו, הפסיקו הרופאים את ההנשמה והתינוק התעורר והגיב לסביבה. מצבו מוגדר כעת בינוני אך יציב.

מעצר ההורים החשודים בטלטול בנם הוארך עד יום שני. החשד העיקרי של החוקרים מופנה נגד האב, שכן התברר כי הוא נחקר בעבר בחשד כי נהג באלימות כלפי אשתו, ובמשטרה בודקים אם המשיך להתנהג באגרסיביות לאחר שחרורו. עם זאת, האם עדיין נחקרת בחשד למעורבות בפגיעה בתינוק. שניהם מכחישים את החשדות המיוחסים להם.

בחקירתו טען האב כי הפגיעה בתינוק נגרמה בפעוטון, בעוד האם טענה כי כשהפעוט בכה, היה זה האב שהחזיק אותו בידיו וניסה להרגיעו. לדבריה, היא לא הייתה בקרבת הבן ולא ידעה כיצד הרגיע האב את התינוק. לפי עדותה, גוברת ההערכה כי האב הוא זה שטלטל את הפעוט. במשטרה חקרו את המטפלת והצוות בפעוטון, ובמשטרה שללו את האפשרות כי הפגיעה בתינוק נעשתה שם, כפי שטוען האב. להערכת המשטרה, אין זו הפעם הראשונה שהתינוק טולטל.

לקריאה נוספת:
עדות האם מחזקת את ההערכה: האב טלטל את בנו התינוק
בן 4 חודשים מאושפז במצב קשה; הוריו נעצרו בחשד לטלטול

הארכת מעצר להורים החשודים בטלטול בנם התינוק. בית משפט השלום ראשל"צ. ספטמבר 2015. ניב אהרונסון
עדויות האב והאם סותרות. ההורים בהארכת מעצרם, אתמול/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully