וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות: הרגע בו בחורה נפצעה קשה במגלשת מים

15.9.2015 / 8:30

גלישה מהגיהנום: ריה בת ה-16 נפלה מאבוב בזמן שגלשה במגלשת מים בכפר הנופש "סנטר פארקס". אחיה שהיה גם הוא על האבוב תיעד את מסע החילוץ המפחיד שלה - כשכל תזוזה לא נכונה עלולה היתה לגרום למותה

אנחנו עדיין עם הידיים על הפנים: סרטון יוצא דופן של תאונה שהתרחשה השבוע במגלשת מים בכפר הנופש "סנטר פארקס" הבריטי זיעזעה אותנו לגמרי. בסרטון נראית ריה סמית' בת ה-16 נופלת מאבוב במגלשת מים וכמעט שוברת את הראש - בזמן שאחיה הגדול מאט', שהיה גם הוא על האבוב, מנסה להצילה.

הסרטון - שקשה לצפייה בעיקר בגלל קולות הבכי הלא נעימים של ריא המסכנה - צולם במצלמת GoPro החדשה של אחיה שחשב שזה יהיה מגניב לראות את התגובות של אחותו ושאר החברים על האבוב בזמן הגלישה. הוא לא האמין שהמצלמה תתעד בסוף את מבצע החילוץ של אחותו הקטנה - שלולא הטיפול הראוי שלו ושל צוות ההצלה של הפארק - ייתכן שלא הייתה שורדת את זה.

מגלשת מים בבדפורדשייר אנגליה. NewsFlare, צילום מסך
ריה בת ה-16 מצד שמאל בבגד הים הכחול/צילום מסך, NewsFlare

גם כשצוות הפארק נרתם לעזרתה של ריה המייללת בבכי, נראה שהסכנה עוד לפניה כשהאבוב הבא כבר עושה את דרכו הישר אליה - ומצליח לעצור בזמן בזכות תושייה של צוות הפארק. התיעוד יוצא הדופן הזה מתחיל מהרגע שריה ומאט עולים על האבוב ומסתיים ברגע שריה מובלת משם על אלונקה לטיפול רפואי.

בבית החולים עברה ריה צילום רנטגן שגילה שהיא סובלת מחבלות בעמוד השדרה - אך מצבה יציב והיא תהיה בסדר. "זו לא הפעם הראשונה שעלינו על מגלשת המים הזאת", כתב אחיה לאחר המקרה, "אחותי לא החזיקה מספיק חזק ונפלה לאחור. עכשיו היא בסדר גמור". בדבריו מאט הודה גם לצוות הפארק על הסיוע והטיפול המהיר והמקצועי באחותו.

עוד באותו נושא

אמיץ או טיפש: תיעד עצמו גולש הפוך במגלשת מים - ואת הרגע בו נחבל בראשו

לכתבה המלאה
ריה בת ה-16 נפצעה כשנפלה מהאבוב. NewsFlare / Rossparry.co.uk,
ריה שוכבת ובוכה מכאבים/NewsFlare / Rossparry.co.uk

בשיחה עם MailOnline, דובר "סנטר פארקס" מסר: "אנחנו מודעים לתאונה בה הייתה מעורבת צעירה שאיבדה את אחיזתה באבוב. בעת התאונה, צוות ההצלה פעל במהירות והשתמש באלונקה כאמצעי זהירות. הצוות הרפואי שלנו בדק אותה ושלח אותה לבית החולים שאישר שמדובר בחבלות קלות בעמוד השדרה. אנחנו עוקבים אחריה ואחרי משפחתה מאז המקרה ואנחנו שמחים לשמוע שהיא בסדר".

צוות החילוץ של הפארק נרתם לעזרתה. NewsFlare / Rossparry.co.uk, צילום מסך
צוות הפארק מגיע עם אלונקה/צילום מסך, NewsFlare / Rossparry.co.uk
ריה ואחיה מאט. NewsFlare / Rossparry.co.uk, צילום מסך
מאט הציל את אחותו/צילום מסך, NewsFlare / Rossparry.co.uk

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully