וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיץ או טיפש: תיעד עצמו גולש הפוך במגלשת מים - ואת הרגע בו נחבל בראשו

24.7.2015 / 11:07

מגלשת המים רויאל פלאש עלתה לכותרות בשל היותה אחת המגלשות המפחידות ביותר בארה"ב - וזה לא מנע מאחד הגולשים לסכן את חייו ולגלוש עליה הפוך - כשראשו כלפי מטה. כמובן שהמכה לא איחרה להגיע

Matt Hess

יש מי שהחופש הגדול לא עושה לא טוב. אחרת איך תסבירו את המעשה הספק אמיץ ספק מטופש הזה שעשה אחד הגולשים בפארק המים BSR שבטקסס - כשהחליט לגלוש באחת המגלשות המסוכנות בפארק כשהוא שוכב בה - הפוך.

הגולש מאט הס תיעד את עצמו במצלמת GoPro גולש אחורנית במגלשת המים רויאל פלאש, שבוודאי זכורה לכם מסרטון התדמית שעורר תגובות קשות ברשת מגולשים שטענו שרק רזים ויפים נבחרו להופיע בו. את התיעוד המלחיץ הוא פרסם ביוטיוב והוסיף גם כמה מילים על החוויה המסוכנת שעבר, "אני היחיד שהיה לו מספיק אומץ לגלוש אחורה במגלשה והיחיד שהיה מספיק טיפש כדי לא לצפות שזה מה שיקרה לו". מאט כמובן מדבר על המכה הכואבת שקיבל בראשו מקצה המגלשה - שבנס יצא ממנה ללא זעזוע מוח.

גלישה הפוכה במגלשת מים. באדיבות המצולמים
כך תאבד עוד תאים במוח: מאט הס בגלישה מסוכנת/באדיבות המצולמים

על פי האתר הרשמי של פארק השעשועים BSR, מדובר במגלשת המים הארוכה בעולם - שמציעה שלושה מסלולים שונים עם רמפות בגבהים שונים שגורמות לגולשים בה להתעופף באוויר לפני שהם נוחתים בבריכה. הרמפות מנוצלות היטב גם עבור גולשים שמעדיפים לקפוץ לבריכה כשהם רכובים על אופניים. אם סרטון התדמית המדובר גרף יותר מ-5.5 מיליון צפיות בפחות משבוע - אנחנו בטוחים שגם המעשה הטיפשי של מאט עוד יעשה גלים.

עוד באותו נושא

האם אתם מספיק אמיצים ויפים כדי לעלות על מגלשת המים הזו?

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully