וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגלשת המים הארוכה ביותר נבנתה בפארק המסוכן בעולם

14.7.2015 / 13:24

פארק המים "אקשן פארק" שבניו ג'רזי, שכבר גבה את חייהם של 6 בני אדם, מתכונן לפתיחה הגדולה של מגלשת המים הארוכה ביותר בעולם - שמשתרעת על לא פחות מ-609 מטרים. בקרוב אצלנו?

WOW-Online

אחרי מגלשת המים שהלהיבה את תושבי פתח תקווה בתחילת החודש והגיעה לאורך המרשים של 300 מטרים, מגיעה לניו ג'רזי מגלשת מים כפולה באורכה - שצפויה להיכנס לספר השיאים של גינס בתור מגלשת המים הארוכה ביותר בעולם. פתח תקווה, מאחוריך.

פארק המים "אקשן פארק" שבוורנון, ניו ג'רזי ארה"ב, צייץ בהתרגשות תמונות ראשונות מתהליך הרכבת מגלשת המים הארוכה והאקסטרימית שלו - שהגיעה הישר מניו זילנד - ואורכה המדהים מגיע ללא פחות מ-609 מטרים. על פי הערכות, יש למלא במגלשה יותר מ-4,500 ליטר מים, והגלישה בה צפויה לקחת בין דקה לדקה וחצי - כשבמגלשות המים הרגילות החוויה נמשכת רק מספר שניות.

ככה זה נראה מהזווית של הגולש

מגלשת המים הארוכה בעולם. צילום מסך
"אני כבר שעה על זה. תוציא אותי!!"/צילום מסך
ניו ג'רזי - מגלשת המים הארוכה בעולם. טוויטר Action Park, צילום מסך
לא רואים את הסוף/צילום מסך, טוויטר Action Park

נציג ספר השיאים העולמי יגיע לפארק המים בשישי הקרוב כדי לוודא שהמגלשה באמת ראויה למקומה בספר השיאים. אם היא תעמוד בקריטריונים הנוקשים של גינס - היא תחשב לשיא השני של פארק המים "אקשן פארק" כשהראשון שמור ל- ZeroG - מגלשת המים הגבוהה בעולם (עם 2 לופים בלבד).

הפארק נחשב לפורץ דרך כשפתח את שעריו לציבור הרחב בשנות ה-70 של המאה שעברה, אולם הוא נסגר לפני כמעט 20 שנה, לאחר ששישה בני אדם נהרגו בו ומאות נפצעו כשעלו על המתקנים שנמצאים במקום. כעת הוא חזר לפעילות אחרי מחאה שהחלה ברשת - ונראה שמנהליו מתעקשים לשמור על המוניטין.

עוד באותו נושא

גולשים בזמן: צאו למסע במגלשת מים שמדמה גלישה בחור שחור

לכתבה המלאה

וזה השיא השני של פארק המים "אקשן פארק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully