וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פתאום הרגשנו מכה": ירי לעבר רכב ישראלי בשומרון

9.9.2015 / 12:07

תושבת יצהר שבשומרון נסעה יחד עם חברתה מההתנחלות לכיוון צומת תפוח, כשלפתע ירו אלמונים לעבר רכבה. היא הוגדרה נפגעת חרדה, חברתה לא נפגעה. הם פונו לבדיקות בבית החולים. "כשראיתי שאין דם, הבנתי שהקליע לא פגע בחברתי", שיחזרה

צילום: אגף ביטחון מועצה אזורית שומרון, עריכה: גדי וינסטוק

אלמונים ירו הבוקר (רביעי) לעבר כלי רכב ישראלי שנסע מכיוון ההתנחלות יצהר לצומת תפוח שבשומרון. הנהגת, הילה שמוע תושבת יצהר, המשיכה בנסיעה עד לצומת, שם קיבלה טיפול מצוות חובשים ופרמדיקים של המועצה האזורית שומרון. הנהגת הוגדרה נפגעת חרדה. חברתה שישבה לידה לא נפגעה. השתיים פונו לבדיקות בבית החולים "מעייני הישועה" בבני ברק, שם הן עבודות כאחיות. כוחות הביטחון באזור פתחו בסריקות על מנת לאתר את החשודים בירי.

"פתאום הרגשנו מכה", שחזרה שמוע את האירוע. "חברה שלי שישבה לידי התחילה לצעוק שנפגעה בגבה. האוטו שלי ממוגן אבנים ובהתחלה חשבתי שזו אבן אבל ברגע שהיא אמרה שכואב לה, נסעתי במהירות משם לכיוון צומת תפוח כשתוך כדי אני מדווחת ומחזיקה אותה. כשראיתי שאין דם, הבנתי שהקליע לא פגע בה".


עוד בוואלה! NEWS:
נהג המונית הורשע ברצח שלי דדון ונשלח למאסר עולם
אחרי הפרסום בוואלה! NEWS: חקירה נגד פעילת הימין שתמכה בהצתה בדומא
"חרב עליי עולמי": בת חמש נמסרת לאימוץ, אחותה נשארת עם אמה

פיגוע ירי לעבר רכב בשומרון, 9 בספטמבר 2015. דוברות שומרון, מערכת וואלה! NEWS
זירת הירי בסמוך לצומת תפוח/מערכת וואלה! NEWS, דוברות שומרון

בעקבות האירוע הנחה מח"ט שומרון, אלוף-משנה שי קלפר, לסגור חנויות של פלסטינים על ציר חווארה. מדובר צה"ל נמסר כי החנויות נסגרו כדי למנוע הפרות סדר עבור פעילות המעבדה לזיהוי פלילי.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אמר כי "לא יעלה על הדעת שבמדינת ישראל בשנת 2015 נוסעות שתי אחיות בבית חולים לעבודתן בכביש ראשי, מותקפות בירי והכול ממשיך כרגיל. ממשלת ישראל צריכה לצאת מידית לסלילת כביש עוקף חווארה, שיעקוף את הציר הנוכחי בו מתרחשים כל הזמן אירועי טרור".

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • יצהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully