וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה המקומית - חדשות הדרום 9.9.15

מתפללי בית הכנסת הוותיק בשכונת נתן אלבז בשדרות, מתקשים להשיג תרומות למיגון מבנה התפילה,מה הביא צעירה מהמרכז לפתוח מתפרה וקורס תפירה במצפה רמון? מגדלי פרחים מרהט נלחמים על הפרנסה , ומיכל ינאי מככבת בהצגה פרק ב' שעלתה בתיאטרון באר שבע

מערכת וואלה!

מיליון וחצי שקלים, זה הסכום שחסר למתפללי בית הכנסת הותיק בשכונת נתן אלבז שבשדרות. מדובר במבנה תפילה רעוע וצר מלהכיל את באיו, בייחוד בתקופת החגים. הצפיפות היא לא הדבר היחיד שמרתיע את המתפללים אלא גם העדר מיגון . שיפוץ המבנה כבר החל אולם להשלמתו חסרים מיליון שקלים וחצי ובאי בית הכנסת מתפללים שיוכלו להשיגם במהירה.

מעצבת תלבושות מהמרכז עברה למצפה רמון ופתחה בה מתפרה. היא מייצרת את הבגדים לעצמה במסגרת טרנד החזרה ליצירה אישית מקורית אבל גם מעבירה קורסי תפירה לנשות האיזור.

זה החל כפרוייקט ממשלתי שנועד לעודד תושבים בדואים להצטרף לענק החקלאות לפני עשרים שנה. במסגרתו הוקמו חממות לגידול פרחים ברהט שזכו להצלחה. אלא שהתחרות העולמית והפסקת התמיכה גרמו לענף הזה לקרוס והחקלאים הבדואים חוששים לפרנסתם.

אחרי יותר משלושים וחמש שנות קריירה מיכל ינאי מגיעה לפרק ב' על הבמה. מדובר במחזה המצליח של ניל סיימון בו היא מגלמת את ג'ני השחקנית הגרושה שמתאהבת באלמן טרי ויחד הם מנסים לפתוח פרק משותף. ההצגה הזו עלתה לאחרונה בתיאטרון באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully