וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו לא רואים טוב או שזה באמת דוב עם ראש כחול?

9.9.2015 / 13:12

דוב עם ראש כחול - פשוטו כמשמעו - תועד משוטט ליד אגם בקנדה וזיכה את הצלם ב-15 דקות תהילה שלא ישכח לעולם, "איזה מזל שאני תמיד מסתובב עם המצלמה עליי"

צילום מסך

לא. הדוב עם הראש הכחול שנצפה השבוע בקנדה אינו חולה מין או משהו כזה. יש לו באמת ראש כחול. זאת אומרת, הוא טבל את הראש שלו בצבע כחול. הו! עכשיו כשהבהרנו את העניין הקטן הזה, נוכל לחזור לספר לכם על הדוב המוזר שנצפה בשלישי האחרון באגם סילברמר, מישן. החמוד הסתובב לו בסמוך לכביש הראשי בדיוק כשהצלם אהרון סמית' עבר שם. על פי חדשות CBC, סמית' מיהר לעצור בצד הדרך, שלף את המצלמה שלו ותיעד את הדוב בתמונות ובווידאו - שאחר כך עלה ליוטיוב וזכה ליותר מ-100 אלף צפיות.

סמית' מספר שלא היה לו מושג בכלל כמה עניין ייצרו התמונות שלו, "לפעמים התמונות שתקבלנה את רוב תשומת הלב הן לא התמונות החדות או היפות ביותר", הוא כתב בעמוד הפייסבוק שלו 'AZ Design Photography', "אחת התמונות האחרונות שצילמתי - בליווי וידאו - קיבל המון תשומת לב תקשורתית, כשהשיא היה כשהסרטון הפך לויראלי".

דוב עם ראש כחול. Aaron Smith, צילום מסך
דוב עם ראש כחול. דווקא יפה לו/צילום מסך, Aaron Smith

למזלו של סמית', מאז שהוא קנה את המצלמה - הוא לא ניפרד ממנה, "מאז שרכשתי את המצלמה שלי, אני לוקח אותה לכל מקום שאני הולך, כדי שלא אפספס הזדמנות גדולה. אני שמח שהיא הייתה שם איתי כשהבחנתי בדוב. פרסמתי את התמונה ברשת החברתית Reddit ואחרי שראיתי את התגובות הנלהבות פניתי לחברת החדשות המקומית "וונקובר באזז". אחרי שהסיפור קיבל טונות של תשומת לב, חבר שלי פנה ל-GlobalITV בשמי והעביר את הסיפור אליהם. תוך כמה ימים פנו אלי ממספר ערוצי תקשורת ברצון לשדר את הסרטון והזמינו אותי לשני ראיונות ב-CBC וב-CTV".

עוד באותו נושא

אימה ביפן: מתמודדת בתוכנית טלוויזיה מול דוב גריזלי עצום

לכתבה המלאה
שם: דוב עם ראש כחול. Aaron Smith, צילום מסך
הצלם מתלהב - ובצדק!/צילום מסך, Aaron Smith

סמית' יצא מכל הסיפור עם מסקנות. "מה למדתי מכל הסיטואציה הזאת? אם אתה צלם, דאג שהמצלמה ועדשת הזום תמיד יהיו עליך", הוא מוסיף, "הייתי במערבולת של התרגשות בשבוע שעבר אבל עכשיו ההתרגשות קצת נרגעה. נהנתי מאוד מ-15 דקות התהילה שלי. מי לא היה נהנה מזה?". קצין השימור, פול מקפאדן, סיפר לחדשות CTV שהדוב נמצא במצב בריאותי תקין ושהצבע בסופו של דבר יירד.

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully