וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מטאור האיר את שמי בנגקוק בירוק וכתום

תושבי הבירה התאילנדית שהיו הבוקר בדרכם לעבודה זכו למחזה מרהיב. עצם שחדר לאטמוספירה בער בשמיים והפך לכדור אש גדול. המראה נצפה ברדיוס של לפחות 200 ק"מ. מומחה: זה לא נדיר, אבל בהחלט מדובר במטאוריט לא קטן

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

מטאוריט שחדר הבוקר (שני) לאטמוספירה סיפק לתושבי בנגקוק שבתאילנד מחזה מלבב במיוחד. בזמן שרבים היו בדרכם ליום העבודה חלף הגוף השמימי ממעל, והבעירה שלו יצרה כדור אור בוהק שתואר על ידי עדי ראייה בצבעים של כתום וירוק. על אף גודלו של המטאוריט, לא נשמע קול פגיעה משמעותי כשהוא התנגש בקרקע.

כדור האש היה גדול דיו, עד כדי שתושבים ממחוז סיסוואט, במרחק 200 קילומטרים מהבירה התאילנדית, אמרו כי הוא נראה גם אצלם. שם אמרו כי הפגיעה לוותה ברעש שדמה לקול של רעם. צוותי חירום חשו לאתר שבו לפי ההשערות נחת המטאוריט, אולם לא ידוע על נפגעים או על נזק.

אף שהאירוע גרר לא מעט תגובות מבוהלות, מומחה בנושא אמר כי חדירת מטאוריט בסדר גודל כזה אינה דבר יוצא דופן – וכי זה קורה לא מעט. הוא הודה, עם זאת, שלא מדובר הפעם בעצם קטן במיוחד. רשויות התעופה מיהרו להפיג תיאוריות שאין זה מטאוריט אלא אסון אווירי, והבהירו כי אף כלי טיס לא חלף באזור.

עוד ידיעות שאסור לפספס
צפו: כך תקררו את המשקה שלכם בתוך שניות
הצגת ראיות: כוכבת פורנו חשפה את עצמה בפני שופט
בנו של מנהל האוניברסיטה הדתית צילם את אביו בוגד באמו

כדור אש בשמיים: מטאוריט תועד חולף בשמי תאילנד. ספק 500
כדור האש בשמי בנגקוק. צילום מסך יוטיוב/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully