וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: הקהילה התגייסה לעצור שודדי חנות תכשיטים

8.9.2015 / 16:52

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

בית המשפט האריך היום (שלישי) בשישה ימים את מעצרם של ההורים מראשון לציון החשודים שטלטלו את בנם התינוק, בן ארבעה חודשים. התינוק מאושפז במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם. האב נחקר בעבר בחשד לתקיפת אשתו, ובמשטרה חושדים כי זו לא הפעם הראשונה שבה התינוק טולטל.

חברת ארקיע הודיעה בצהריים על ביטול טיסות בשל מזג האוויר האביך. החברה ביטלה את הטיסות לשדות התעופה באילת ובעובדה עד סוף היום.

ערב ראש השנה תשע"ו מונה אוכלוסיית מדינת ישראל כ-8.412 מיליון תושבים - כך פרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. מאז ראש השנה אשתקד גדלה אוכלוסיית ישראל בכ-158 אלף בני אדם - גידול של כ-2%, בדומה לשיעור בשנים קודמות.

בעיירה קינגסבורי שבצפון לונדון, פרצו שודדים לחנות תכשיטים, גנבו ממנה תכשיטים בשווי של 20 אלף פאונד ונמלטו על קטנועים. בעלי החנות, יחד עם כמה עוברי אורח רדפו אחר השודדים והצליחו לעצור אחד מהם. היתר ברחו והותירו מאחוריהם חלק מהשלל שהושב אחר כך לבעלי החנות. התקרית כולה תועדה במצלמתו של תושב המקום.

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה חם מהרגיל עד שרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully