וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזנבלום מגיבה לסערה: "מה הבעיה לשבת בבית קפה?"

דב גיל-הר

6.9.2015 / 20:31

אשת העסקים והח"כית לשעבר התראיינה לאולפן וואלה! NEWS בעקבות הסערה שחוללה כשהעלתה פוסט העוסק בפליטים באירופה עם תמונה בבית קפה. "הרווחתי את לחמי ביושר וזכותי להביע דעתי"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: קשת סידי

אשת העסקים וחברת הכנסת לשעבר פנינה רוזנבלום הגיבה היום (ראשון) לסערה שעורר פוסט שהעלתה אתמול לעמוד בפייסבוק שלה בעניין סוגיית המהגרים באירופה. "קודם כל, רוב המגיבים היו בעדי, ותמיד יהיה מי שיתעצבן", אמרה בראיון לאולפן וואלה! NEWS. "לגבי התמונה, מה הבעיה לשבת בבית קפה? אני צריכה להיות עם עיניים בוכות? עם פרצוף עצוב? הרווחתי את לחמי ביושר וזכותי להביע דעתי".

רוזנבלום הוסיפה: "אני מעדיפה להיות בן אדם אנושי, ולא חייבת שום דבר לאף אחד. תמיד אהיה פנינה רוזנבלום, ואם בא לי לשבת בבית קפה ולהעלות פוסט, זה בעיה של מי שזה לא מוצא חן בעיניו". על משבר הפליטים הוסיפה: "אנחנו לא מנותקים מהעולם. אפשר להביע רגש של חמלה ואם צריך, אז גם ישראל צריכה להשתתף במאמץ".

עוד בוואלה! NEWS:
המחדל במצעד הגאווה: שישה קצינים במשטרה יועברו מתפקידם
עוד 7 שניות להגיע למקלט: בחודש הבא - מערכת התרעה חדשה בעוטף עזה
העיד נגד חרדי שתקף חייל - והפך לקורבן: "מאיימים לרצוח אותי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט שעורר את הסערה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוזנבלום העלתה אתמול פוסט ויראלי שבו כתבה על חששה מ"שואה שנייה" והוסיפה: "יש ימים שבהם מתחשק לי לשים את משקפי השמש ולשכוח מהבעיות". ברשת תהו איך מסתדרות מילותיה הקשות של רוזנבלום עם תמונתה הקורנת בבית קפה עם חיוך רחב. בהמשך הגיע פוסט מתקן בו רוזנבלום אומרת: "הרווחתי ביושר את הרשות לשבת בבתי קפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully