וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן על ההמלצה להעמידו לדין: "תקיפה? רק דחיפה קלה עם המרפק"

בריאיון לאולפן וואלה! NEWS הגיב חבר הכנסת מהליכוד להמלצת המשטרה להגיש נגדו כתב אישום בגין תקיפת מנכ"ל עיריית אריאל. "אני בטוח שהיועץ המשפטי לממשלה יסגור את התיק", אמר בביטחון

צילום: עומר מירון, עריכה: נועה לוי

יממה אחרי שהמשטרה הודיעה כי היא ממליצה להעמידו לדין בגין תקיפת מנכ"ל עיריית אריאל, חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) מגיב להחלטה. "מה שמנסים לצייר כתקיפה גדולה הוא דחיפה קלה עם המרפק", אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. "הסיפור הזה התחיל כאשר הגשתי תלונה במשטרה נגד המנכ"ל ונגד ראש עיריית אריאל. תיק שהיה על סף גניזה התעורר לחיים. ברור לכולם שבמדינת ישראל שבה נפתחים תיקים חדשות לבקרים התיק נגד כל אחד היה נסגר מחוסר עניין וחוסר אשמה. אני בטוח שהיועץ המשפטי לממשלה יסגור אל התיק".

אז מה רוצים דווקא ממך?

"כשאני הגעתי לכנסת אמרתי שבאתי להיות שומר של אלה ששלחוני, מכל קצווי הארץ. כשאתה חבר כנסת שלא מתיישר עם הלך הרוח של התקשורת וגורמים אחרים ולא קל לקנות אותו בחדרי חדרים, אז עכשיו כולם עושים לי יום שידורים מיוחד. אם היו עושים יום כזה על המסכנים ועל העניים והמצב ביו"ש ועל החיילים שלנו היה פה יותר טוב".

עוד בוואלה! NEWS:
מכה לנתניהו: כשל הסיכוי להפלת הסכם הגרעין בקונגרס
תרחיש הטרור הימי: צפו בלוחמי שייטת 13 פושטים על אסדות הגז
עדות ממאהל הפליטים בבודפשט: "משפחות ישנות על שמיכה, קרטון או בטון"

IFB אורן חזן, על החקירה הצפויה. מערכת וואלה!
"היועץ המשפטי יחליט החלטה שבטוח תהיה נקייה מהעליהום התקשורתי". אורן חזן/מערכת וואלה!

לסיכום הוא הוסיף: "אני מכבד את החלטת הממשלה. היועץ המשפטי יחליט החלטה שבטוח תהיה נקייה מהעליהום התקשורתי והפופוליזם ומסע הציד על ראשי. תפקידה של המשטרה לחקור ולהמליץ, אבל פרקליטי צמרת שראו את הסיפור אמרו שזה פשוט יהיה שערורייה אם יוגש פה כתב אישום. תיק מינורי שאין בו כלום ושום דבר שכולו בנוי על אדני שקר ויריבות פוליטית".

  • עוד באותו נושא:
  • אורן חזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully