וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוטרד מינית בשירותי התחנה המרכזית בראשון לציון: "מקום אפל"

רועי שרוני

2.9.2015 / 13:40

לפי עדותו של מנדי שטרן, חייל בן 20, גבר ניגש אליו ביציאה מהשירותים ונגע באיבר מינו. כשהתעמת אתו, הציע הגבר לשלם לו כסף ואז נמלט. בדיקה מול הנהלת קניון "שער ראשון", בו נמצאת התחנה, גילתה שהוצבו שם מצלמות דמה. "המיקום מאפשר לכל סוטה לנוס במהירות"

צילום: מנדי שטרן, עריכה: יאיר דניאל

מנדי שטרן, חייל בן 20 המשרת בדרום, סיים בדיקה רפואית באזור המרכז, ונערך לשוב לבסיסו. אלא שבזמן שהיה בתחנה המרכזית בראשון לציון בדרכו חזרה, הוא נפל קורבן להטרדה מינית בשירותים של המקום בידי גבר זר. כשניסה לאתר את התוקף, שנמלט במכוניתו, גילה שמצלמות האבטחה הן מצלמות דמה. "בזמן שחיכיתי לאוטובוס חיפשתי את השירותים. כשמצאתי אותם, בסופה של התחנה, גיליתי שצריך לרדת לכיוון החניון התת-קרקעי. מדובר במקום מאוד אפל, מועד לפורענות ולא סימפטי", סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS.

"סיימתי את ענייני ויצאתי מהתא לשטוף ידיים", שחזר. "ליד השיש שבו נמצאים הכיורים עמד גבר כבן 30. הוא נשען על גבי המראה, פנה אליי ושאל: 'נהנית בשירותים?' הסתכלתי עליו ואמרתי לו בחצי חיוך לא מבין 'כן, תודה'. בלי להסס הגבר הזה שלח את ידו לכיוון איבר המין שלי".

עוד בוואלה! NEWS:
המבחן הגדול של הממשלה: ההצבעה על התקציב בכנסת
"מערכת החינוך משחררת לעולם לא מעט בוגרים אטומים ונוטים לגזענות"
2 אחיות נהרגו בהתנגשות חזיתית בעמק יזרעאל; אמן נפצעה קשה

מנדי שטרן, הצעיר שהתלונן כי הוטרד מינית בשירותים של התחנה המרכזית בראשון לציון. פייסבוק, צילום מסך
מנדי שטרן/צילום מסך, פייסבוק

"לקח לי כמה שניות להבין לאיזו סיטואציה נכנסתי", אמר. "התרחקתי ממנו, צעקתי עליו שיעוף ממני ולקחתי את הטלפון בשביל להתקשר למשטרה. הוא התחיל לבכות, הוציא 400 שקלים ואמר שיש לו אישה וילדים והתחנן שאני לא אתלונן עליו. אני לא הסכמתי לקחת את הכסף ואז הוא פשוט יצא מהשירותים, רץ אל החניון התת-קרקעי, נכנס לרכב וברח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

פוסט בפייסבוק שפרסם שטרן:

לאחר שהגבר נמלט, שטרן עלה לקומת הכניסה, ניגש להנהלת הקניון וביקש לצפות בצילומי האבטחה תוך שהוא מזעיק משטרה. לדבריו, "כשניגשתי להנהלה טענו שמצלמות האבטחה באזור השירותים הנן מצלמות דמה, להרתעה בלבד. כשהשוטר מהשיטור העירוני הגיע, הוא שאל אותי כמה שאלות ובזה נגמר הטיפול באירוע".

שטרן תהה מה היה קורה אילו אותו גבר היה נתקל בילד קטן ולא בצעיר בן 20 שמסוגל להגן על עצמו? "זה יכול היה להיות כל ילד או ילדה שמבלים בקניון ומבקשים להתפנות בשירותים. אני אומנם התנגדתי אבל ילד קטן לא היה מתנגד, ומדובר בסוג אנשים שיודעים לפתות ילדים בשביל לספק את התאוות שלהם". בפוסט שכתב בפייסבוק וזכה לאלפי שיתופים כתב שטרן: "ברוכים הבאים לתחנה המרכזית החדשה בראשון לציון. מקום בו כל סוטה יכול לעשות ככל העולה על רוחו, לנוס במהירות אם משהו ישתבש ולעולם לא להיתפס".

מהנהלת קניון "שער ראשון", שם ממוקמת התחנה לא התקבלה תגובה.

לפניות לכתב רועי שרוני: Roi.sharon@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully