וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבו של שר החינוך זכה לקדם קמפיין של המשרד

משה שטיינמץ, כתב לענייני חינוך

2.9.2015 / 0:26

לפי הדיווח בחדשות 10, הקמפיינר משה קלוגהאפט, יועצו של בנט אשר מלווה אותו שנים, נבחר להוביל את מסע הפרסום לעידוד לימודי מתמטיקה שעלותו מיליון שקלים. קלוגהאפט נחשב ספק מוכר של לשכת הפרסום הממשלתית, כך שהבחירה בו חוקית לכאורה

מתוך קמפיין "לתת חמש" של משרד החינוך

(שמעון פרס בקמפיין "לתת חמש")

משרד החינוך שכר את שירותיו של משה קלוגהאפט, יועצו ומקורבו של יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, לקמפיין "לתת חמש" לעידוד לימודי המתמטיקה, שעלותו כמיליון שקלים - כך פורסם אמש (שלישי) בחדשות 10. יצוין שקלוגהאפט, המייעץ גם כיום לשר החינוך, נחשב לספק מוכר של לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ), כך שהבחירה בו חוקית לכאורה.

לפי הפרסום, ועדה משותפת של משרד החינוך ולפ"מ בחרה את קלוגהאפט להוביל את מסע הפרסום שעלה בתחילת השבוע ושמשתתף בו בהתנדבות נשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס. עלות הקמפיין מוערכת כאמור בכמיליון שקלים, מתוכם תיגזר עמלתו של קלוגהאפט, שגובהה לא פורסם. קלוגהאפט מלווה את שר החינוך מאז שהיה מנכ"ל מועצת יש"ע ואף הוביל את שני קמפייני הבחירות של הבית היהודי לכנסת.

שר החינוך נפתלי בנט בחמ"ל משרד החינוך, אוגוסט 2015. נועם מושקוביץ
שר החינוך, נפתלי בנט/נועם מושקוביץ

"אני שוקל לגבות שקל על כל תחקיר של ערוץ 10 בנוגע אליי, ואז לא אצטרך לעבוד יותר בשום קמפיין", אמר קלוגהאפט לערוץ 10 בתגובה לידיעה. ממשרד החינוך נמסר כי "האובססיה של ערוץ 10 לא תשנה את העובדה שהשר בנט עשה במאה ימים בחינוך מהלכים שלא נעשו כאן בשלושים שנה. הקמפיין המוצלח ללימודי המתמטיקה הביא תוך יומיים למאות פניות של הייטקיסטים להשתלבות בפרויקט, כמות שקודם לכן לא השגנו בשנה שלמה. משה קלוגהאפט הוא אסטרטג ותיק ומוערך, ספק מורשה של לפ"מ, שדורג כמוביל בישראל בתחומו על ידי המגזין העולמי 'פורבס' כבר לפני שבע שנים על פועלו. לפ"מ בחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר להצלחת הקמפיין, והצלחת המהלך כבר מוכיחה את עצמה לטובת כל ילדי ישראל".

לקריאה נוספת:
38 ילדים בכיתה: "שבנט יפסיק את אחיזת העיניים"
נתניהו לתלמידים: "מצוינות לצד ציונות"; ריבלין: "לא ניתן ידנו לפיצול"
"נעשה לו את המוות": שוטרים בתיכון של "המורה השמאלן" מרמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully