וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה לקלטת הסקס של בעלה הבוגד - והפיצה אותה לכל אנשי הקשר שלו

12.9.2015 / 10:48

אישה שחיטטה בנייד של בעלה גילתה שם סרטון שלו שוכב עם אישה אחרת. בתגובה היא פתחה קבוצת ווטסאפ לכל אנשי הקשר שלו - כולל הבוס שלו בעבודה - ושיתפה בו את הסרטון

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום חובבים, יוטיוב

בסרטון: כך התמודדה אישה אחרת עם הידיעה שבן זוגה בגד בה

גם אם אנחנו לא מודים בזה, הרצון לחטט בנייד של בן הזוג שלנו תמיד מהדהד לנו בראש. שרון הנלון, שכנראה לא ממש סמכה על בעלה (ובצדק), חיטטה בנייד שלו ומצאה סרטון בו נראה הבעל מקיים יחסי מין עם אישה אחרת. כנקמה היא שלחה את הסרטון לכל אנשי הקשר שלו והפיצה את הסרטון ברשת. אאוץ'.

הבעל, לי הנלון, בגד באשתו עם איימי מקסוול, עמיתה לעבודה במפעל הנפט "Shell", וצילם בנייד שלו את הסקס שלהם. כשהאישה עלתה על זה, היא החליטה להרוס את חייו ולשלוח את הסרטון לכל אנשי הקשר שלו בקבוצה מיוחדת שפתחה בווטסאפ שלו. זה כמובן לא הספיק לה: אחרי ששלחה את הסרטון לכל חבריו ואפילו לעמיתיו בעבודה ולבוסים שלו - היא הפיצה את הסרטון ברשת וסיימה את הנקמה המתוקה שלה כששרטה את המילים "מנוול בוגדני" על הרכב שלו.

החתונה של לי הנלון. צילום מסך פייסבוק, צילום מסך
ככה נראו לי הנלון ואישתו שרון ביום חתונתם. כבר אז היא נראתה מופתעת/צילום מסך, צילום מסך פייסבוק

על פי The Mirror, האישה שלחה עם הסרטון גם את ההודעה הבאה: "נתפס בוגד באשתו ובבנו בן ה-8 חודשים עם אחת העובדות. מי יכול לעשות דבר כזה?". הבעל, בן ה-32, והפילגש שלו - שגם היא מתברר נשואה - איבדו את מקום עבודתם וגם את כבודם על הדרך. אולם, להפתעתנו, לי ושרון - כמו גם איימי ובעלה - עדיין ביחד. כן, מתברר שהם סלחו אחד לשני למרות הכל.

"כולם ראו את הסרטון. זה הרס חיים, אבל זה לא היה רומן. זה היה חד פעמי", סיפרה איימי ל-The Sun, "כולם ראו את הסרטון מלבד בעלי, אבל הוא יודע עליו כמובן. אנחנו עדיין ביחד וכך גם הם. תמיד רצינו לעזוב את העבודה ולהמשיך הלאה - וזה רק זירז את ההחלטה שלנו. אני לא מחפשת עבודה עכשיו. החלטתי לקחת חופשה קצרה".
הייתם סולחים על דבר כזה?

עוד באותו נושא

רצתה לנקום בבן זוגה הבוגד - אבל במקום זאת הפכה לבדיחה

לכתבה המלאה
לי הנלון ואיימי מקסוול. צילום מסך פייסבוק, צילום מסך
"זה לא היה רומן. זה היה חד פעמי". בני הזוג הבוגדניים - לי הנלון ואיימי מקסוול/צילום מסך, צילום מסך פייסבוק

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully