וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יבוטל מינוי המנהלת באשקלון: "הבהירה שאינה תומכת בסרבנות"

31.8.2015 / 21:30

ראש עיריית אשקלון הודיע כי לא יתנגד למינויה של אביטל בנשלום למנהלת החטיבה בבית הספר לאומנויות בעיר, חרף תמיכתה בעצומה בעד סרבנות בצבא. "הודיעה שהיא אינה מעודדת סירוב לשרת בצבא"

צילום: דוד קורן, עריכה: ניר חן

(אדם ורטה על הסערה: "שמאלני הפך לשם נרדף לבוגד")

תמשיך בדרכה: בעקבות הסערה בנוגע למינויה של אביטל בנשלום למנהלת חטיבת הביניים בבית הספר לאומנויות באשקלון, נוכח תמיכתה בעצומה הקוראת לסרבנות בשטחים, החליט ראש העיר שלא להתנגד להעסקתה.

"קיבלתי הערב את הודעת ההבהרה שהעבירה אליי בנשלום, בה כתבה בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים ובאופן חד-משמעי כי אינה קוראת או מעודדת חיילים וקצינים לסרב לשרת בצה"ל בכלל, או לסרב לשרת בשטחים", הודיע הערב (שני) ראש העיר איתמר שמעוני.

עוד ידיעות חינוך בוואלה! NEWS
חופש הביטוי בבתי הספר שוב מעורר מחלוקת
מורה תועד בהפרות הסדר שבהן הותקף חייל
עדיין סרדינים: כיתות א' ייפתחו עם 39 תלמידים

הוא אמר כי לאור הדברים הללו הוא הסיר את התנגדותו למינויה למנהלת ואף זימן אותה לפגישה עם יו"ר ועד ההורים הבית ספרי, נציגות ההורים ויו"ר פורום ההורים, על מנת שישמעו את הדברים ישירות מבנשלום. "זאת, כדי שנוכל לפתוח גם בבית הספר לאומנויות את שנת הלימודים כסדרה", הבהיר.

"אני שמח שעלה בידינו לפתור את הסוגיה לשביעות רצון כל הצדדים מבלי לפגוע בילדים, שפתיחת שנת הלימודים היא יום חג עבורם. אני מאחל לבנשלום הצלחה בתפקידה ומאמין כי תדע לעשות הפרדה מוחלטת בין דעותיה הפוליטיות לבין עבודתה החינוכית כמנהלת בית הספר", סיכם ראש העיר.

איתמר שמעוני. ראובן קסטרו
"אני שמח שעלה בידינו לפתור את הסוגיה לשביעות רצון כל הצדדים". איתמר שמעוני/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully