וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: הבחור שעושה שפגאטים ברחוב כבש את הרשת

31.8.2015 / 13:23

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום לביקורת סביב מינויו הצפוי של תת-אלוף (במיל') גל הירש לתפקיד מפכ"ל המשטרה. "הירש הוא האדם הנכון במקום הנכון", מסר נתניהו. בפוסט שכתב בעמוד הפייסבוק שלו הבוקר טען הירש עצמו כי מסע ההשמצות גורם נזק לשמו הטוב.

ארגון המורים הודיע הבוקר כי "בשל בעיות קריטיות ומהותיות שנותרו ללא מענה, הוחלט שלא לפתוח מחר את שנת הלימודים". לדברי הארגון הבעיות כוללות את הרפורמות בבתי הספר השש שנתיים, פגיעה בתנאי הפנסיה של המורים וסוגיות לא פתורות ברפורמת בחינות הבגרות.

שרת התרבות והספורט מירי רגב הגיבה הבוקר לפרסום אמש בערוץ 10 לפיו היא העבירה תקציב פרסום של מיליוני שקלים למשרד הפרסום של רמי יהושע ללא מכרז. רגב אמרה כי המהלך נעשה כחוק וכדין וכי רמי יהושוע איננו מקורבה.

33 מיליון גולשים לא טועים: הכירו את לוגאן פול, כוכב רשת שמפיק מידי פעם סרטונים מוזרים שזוכים למיליוני צפיות. הפעם הוא החליט לתעד את עצמו יורד לשפגאט במקומות ציבוריים בניו יורק. לא ברור מדוע הוא עושה את זה, אבל נראה שזה מצליח.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה נאה וללא שינוי של ממש במידות החום. מחר – התחממות קלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully