וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מטפלת תקפה קשישה סיעודית שבה טיפלה בעפולה

30.8.2015 / 23:49

כתב אישום הוגש לבית משפט השלום בנצרת נגד המטפלת, עובדת זרה מגיאורגיה, בגין שני מקרים שבהם הכתה את הקשישה. הנאשמת התגוררה בבית הקורבן והתקיפה התגלתה בעקבות מצלמות שהתקינו בבית בני המשפחה

אילוסטרציה. ShutterStock
לאחרונה התעורר חשדם של בני המשפחה והם התקינו מצלמות בבית/ShutterStock

לבית משפט השלום בנצרת הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד מטפלת, עובדת זרה, בגין תקיפת קשישה שבה טיפלה. הנאשמת, דלי ארטאוארזה בת 58 מגיאורגיה, טיפלה בתושבת עפולה בת 82, אשר עברה לפני כמה שנים אירוע מוחי ומאז איננה מסוגלת לדאוג לצרכיה הבסיסיים, איננה יכולה ללכת ואיננה מסוגלת לדבר בצורה בהירה ומובנת. כתב האישום מייחס לה שני מקרים של תקיפת הקשישה בביתה.

בשלוש השנים האחרונות התגוררה המטפלת עם הקשישה בדירתה ודאגה לצרכיה הבסיסיים. לאחרונה התעורר חשדם של בני משפחת המטופלת לגבי טיב הטיפול של הנאשמת והם התקינו בדירת אמם שתי מצלמות.

מכתב האישום עולה כי כשצפו בני המשפחה בצילומים ראו כי ב-20 באוגוסט, הכתה המטפלת את אמם בעת שהעבירה אותה ממיטתה לכיסא הגלגלים, בחלקי גוף שונים ובין היתר גם ברגליה ובישבנה. בנוסף, דחפה הנאשמת את המטופלת בחוזקה לאחור כך שהאחרונה נפלה על גבה על המיטה. עוד עולה מכתב האישום כי שלושה ימים לאחר מכן אירע מקרה נוסף שבו חבטה הנאשמת בקשישה ברגלה.

עוד בוואלה! NEWS:
"יש לחצים של בעלי אינטרס": הסערות הגדולות סביב מינויי בכירים
סערה בתיכון ברמת גן: מורה תועד בהפרות הסדר שבהן הותקף חייל
"להאיר את השחור": בריטי ריסס "נחמן מאומן" בכלא ששוחרר מדאעש


עו"ד דוד קליימן שמייצג את המטפלת מטעם הסניגוריה הציבורית מסר: "הנאשמת הינה אחות בעלת ניסיון של שנים בטיפול בקשישים ומעולם לא היו נגדה תלונות. המטפלת מכחישה את החשדות שהועלו נגדה ולאחר החקירה הוגש כתב אישום שחומרתו נמוכה משמעותית מהחשדות שיוחסו לה בתחילה. היא שוחררה למעצר בית חלקי ואנו נלמד את חומרי החקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully